572 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

kat søger nyt hjem? :) kat søger nyt hjem? :)

hej..

da jeg ikke ka tåle kat og har efter hånden prøvet alt i 1½ år nu må jeg desværre opgive og finde et nyt hjem til min elskede Maine coon.. det gør meget ondt men desværre må jeg gøre hvad der også er bedst for ham og ikk kun mig..

Han er en Maine Coon poly på 1½ år, han er med Stambog og passet med alt, vacc, chip og øre tatto, han vejer pt 7 kg og har farverne smoke m. hvid smiley .. han er en meget social kat og ka med alle katte.. han er kastrat.!

han er legesyg og kræver et hjem med evt mindre/mellem str hund eller andre katte, og gerne større katte eller ihvertfald katte der ka sige fra overfor ham, da han jo er en stor killing der ikke altid ved han har 7 kg med i begagen når han leger..

der følger alt med til ham stort kattetræ som går fra gulv til loft pris i butikker: 2500 ... madskåle, foder og legetøj smiley ..

han funger lige nu som både ude og indekat smiley .. men vil sagtens kunne begå sig som indekat kun, hvis han stimuleres dagligt smiley ..

og gerne til nogle der kender til racen maine coon smiley ..
han tror lidt selv han er en hund smiley ...

håber der nogle der evt kunne være interesseret, så vil jeg self gerne vise billeder og alt af ham... vil kun have 1500 for ham men det er også incl alt..!!

hjem før pris..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat søger nyt hjem? :)
Kommentér på:
kat søger nyt hjem? :)

Annonce