stresset hverdag - lave huset om:) {{forumTopicSubject}}
altså vi har et kæmpe projekt lave huset om...så indtil videre har vi fået tømt huset væltet en væg og ca. 1,5m af en anden væg...fået vores gulv af og vi er stadig i fuld gang med at banke og save og jeg ved ikke hvad...
og vores ene hund Tais, han tager det hele meget fint og kører med min far hele dagen(vi har et hundebur bag i hans bil)
Tøzen derimod virker mere bange og nervøs..det forstår jeg da engetlig også nu vores hus ikke ligner sig selv og der bliver banket skramlet boret og ja det larmer ser skræmmende ud og hvalpen er skide bange for bankene...
så lige fortiden er tøzen og tais rigtig glade for de få stunder(gåture) hvor vi rigtig kan være sammen og de ikke bare bliver ryddet væk...
hundene får lov til at være med til arbejdet så godt de kan, vil sige at vi præver så vidt mulig at lade dem se hvad der sker og så de ved at der sker er okay..
og hele familien er også sådan lidt muggen lige fortiden..da vi ingen plads har, der sker så meget og vi er allesammen småstressede og jeg er blevet en del surere af alt det der sker...
vi bor stadig huset..så alle vores møbler rykket ud til venner eller op på anden etage hvoir vi bor:)
og shit hvor glæder jeg mig til at det er færdigt!!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
stresset hverdag - lave huset om:)