{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Hjælp til personlige spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Er røjet i den suppedas at jeg behøver hjælp til at finde ud af hvordan jeg får mit liv på ret køl igen. Jeg går lige nu på Jelling Seminarium som pædagogstuderende, og jeg er rigtig glad for det. Dog har jeg haft en del sygdom bare det første ½ år og dette har jeg gjort at jeg nu skal til samtale med min vejleder for at finde ud af hvordan det går.
Jeg har tænkt på om jeg skal prøve at skrue min hverdag sammen på en anden måde for at få mere fritid til mig selv og derved ikke blive stresset. Men det værste ved hele denne suppedas er at jeg har været så meget syg, ikke kun indfluenza, men rigtig meget maveonde og ligge også lige nu med madforgiftning (tror jeg det er).
Kender I nogle behandler eller nogle råd til hvad jeg kan gøre for at få min mave til at fungere bedre eller styrke mit imunforsvar. Jeg har tænkt på at søge til en diatist for at finge ud af om jeg spiser som jeg skal.

Et lidt rodet indlæg.. men håber virkelig I vil hjælpe.. Og I må selvfølgelig stille alle de spørgsmål I har lyst til..

Hilsen Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til personlige spørgsmål
  • #1   14. jan 2010 Altså en diatist, ville i hvert falde kunne vejleder dig om kost, men ved at flere har haft succes med zoneterapi...

    Med hensyn til det andet, så tror jeg det er svært nogle gange at finde hoved og hale i det hele. Handler nok mest om at sætte sig ned og prøve at lave en form for struktur over din hverdag, evt. en tidsplan..


  • #3   14. jan 2010 jeg spiser nogle piller der hedder Longovital, det skal være de sorte med ekstra energi, de kan købes i brugsen, føtex mm. de styrker imunforsvaret og jag har faktisk ikke været syg mere en en enkelt gang siden jeg startede på dem for et lille år siden

  • #4   14. jan 2010 Har du været hos egen læge og blive undersøgt?
    Ellers ville jeg da starte med det.


  • #6   14. jan 2010 En diætist er en rigtig god idé, du skal bare lige vide, at det koster penge...

  • #7   14. jan 2010 Tak for alle de gode råd.. Jeg vil ihvertfald prøve at få fat i en diatist og så vil jeg kontakt en akupuntør som jeg har været til før

  • #8   14. jan 2010 jeg vil også sige at tag og tag en snak med din læge og find ud af om du har en imunforsvar der ikke virker ordenlig og så hør hvad lægen vil forslå
    jeg har siden jeg var spæd døget med dårlig imunforsvar og
    de ting jeg har prøvet er krotablu Staves,Longovital, og noget der hedder biostrat saves,og og en masse vitaminpiller, men hvad der virker best kan´jeg ikke længer huske men få en snak med lægen og få lægen til at anbefale noget du kan gøre/bruge


  • #9   14. jan 2010 Jeg bruger en del zoneterapi i min hverdag og kan bestemt anbefale det. Både for at få fjernet blokeringen af dine energibaner, og senerehen forebyggende. Derudover synes jeg du skal tage den daglige vitaminpille og måske nogle dråber Echinaforce.
    Udover det skal du spise varieret, gerne med hvidløg i, og få masser af frisk luft. D-dråber kan hjælpe dig her om vinteren, hvis ikke du får nok lys.
    Hvis du bor i det midtjyske kan jeg anbefale dig nogle zoneterapeuter.
    Held og lykke.

    Mvh Malene


Kommentér på:
Hjælp til personlige spørgsmål

Annonce