{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sundheds-service sekretær..?
  • #1   14. jan 2012 Ikke for at være dum eller en lyseslukker, så er det virkelig svært at finde en plads.

Oppe hos os (Nordjylland) har uddannelseschefen for regionen meldt klart ud, at hun ikke vil ansætte sundhedsservicesekretærer. Prøv istedet at tage uddannelsen som rigtig lægesekretær.

Dels er mulighederne bedre og dels er niveauet højere, så uddannelsen giver væsentligt mere ballast.

• #2   14. jan 2012 Overvejer præcis det samme.. altså lægesekretær

• #3   14. jan 2012 Jeg var på det første hold der blev uddannet sundheds sekretær og på det tidspunkt var det meget nem at få en praktikplads og job... Der var selvfølgelig nogle der var mindre heldige.. Sender du ansøgninger ud? Jeg var i praktik 3 forskellige steder og de sagde alle sammen at hvis jeg havde sendt mine ansøgninger ville de have sagt nej.. Jeg tror du bare du skal gå ud og sælge dig selv, fortæl lidt om hvem du er og hvorfor du netop søger praktik plads hos dem smiley

• #4   14. jan 2012 Kender to der har taget den uddannelse, og de har ikke kunnet bruge den til noget som helst, de læser begge til lægesekretær nu. Så med mindre sundheds-servicesekretær er din store drøm, vil jeg satse på lægesekretær i stedet for smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #5   14. jan 2012 Regionerne har skåret VOLDsomt ned på lægesekretærelev-pladser.

Det er nok lige så svært af få plads der :O(

• #6   14. jan 2012 De har lige oprettet et ekstra hold i Randers fordi de kun kan få tilskud (kan ikke huske hvilket tilskud og hvorfor) hvis de tager et vist antal elever ind..

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #7   14. jan 2012 Ja, det er fint, men når der ikke er plads på hospitalerne, så har de et problem

• #8   14. jan 2012 Muligvis at man ikke får arbejde efter sundhedsservicesekretær, men man får en MASSE viden, og den viden kan man helt bestemt bruge hvis man vil videre inden for sundhedsområdet.

Jeg er glad for min uddannelse som sundhedsserviceassistent, men jeg vidste også hvad jeg gik ind til, og vidste godt at jeg skulle videreuddanne mig.

Jeg havde INGEN problemer med at finde praktikpladser, men det er ikke på sygehus og hos læger man finder de mange pladser, det er i sundhedscentre, tandlæger, fysioterapeuter osv.

• #9   14. jan 2012 Jeg er ikke int....:Det har du da fuldstændig ret i, det var heller ikke det jeg kommenterede smiley Sagde bare at de har oprettet et ekstra hold..

• #10   14. jan 2012 I Region Nordjylland er der blevet ansat 5 elever mere i år i Aalborg i forhold til sidste år, så det er ikke alle steder de skærer ned smiley

Om der så er jobs at få bagefter er jo det store spørgsmål...

• #11   14. jan 2012 Mejle jeg er pt uden job og skal så sidde og søge nogen gange om ugen, på mit hold er der 3 personer med den uddannelse og de kan bare ikke få job nogen steder så jeg ville nok også overveje om det var den vej man skulle gå.

Kommentér på:
Sundheds-service sekretær..?

Annonce