Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  robotstøvssuger
  • #1   14. jan 2012 Vi var rigtig glad for vores irobot (dog var den ikke så god til løse tæpper) Nu har vi en in dream - og den vil jeg bestemt ikke anbefale.

• #2   14. jan 2012 Har en veninde der har købt en NEATO XV15 robotstøvsuger. Og hun roser netop at den kommer helt ud i hjørnerne, i modsætning til den hun havde før (tror den hed Romba). Dog støvsuger hun selv en grundig omgang i ny og næ, når hun alligevel tager sofaen osv.
    Jeg tror hun gav lige omkring kr. 4.000,- for den i Punkt 1.

• #3   14. jan 2012 jeg har en som jeg er meget glad for
    Selvom jeg støvsuger og har vasket så kan den stadig finde hår som ike er taget så jeg syntes den er fin

• #4   14. jan 2012 Vi har en romba og eg er ikke imponeret men er glad for den alligevel. Støvsuget kun hver anden dag i stedet for 2 gange hver dag.. Den tager ikke alt så man skulle kunne klare lidt hår. smiley

• #5   14. jan 2012 Vi har også en Romba og jeg er bestemt ikke imponeret. For det første skal man nærmest have et Bo Bedre hjem dvs. ingen løse ledninger eller lign for støvsugeren får på en eller anden måde filtret sig helt ind i det. Den sidder også altid fast under vores tv-bord. Den kommer ikke ind i hjørnerne og vores 30 kvm stue tager det 2 timer at støvsuge. Jeg griber den manuelle for det går væsentligt hurtigere og bliver meget bedre.

• #6   14. jan 2012 Det eneste jeg ville bruge den til er at tage de værste hår fra schæferen. De fælder som sindsygt og jeg tænker bare at den dag der er børn skal der stå suges konstant, så kunne sådan en robot lige tage det værste og så man stadig tog den store tur et par gange om ugen.

• #8   15. jan 2012 Jeg havde også en stor drøm om en roomba PET og fik endelig en, 3 dage fik den lov at køre og skulle alligevel støvsuge bagefter, så sus herinde fra købte den, den kan ikke anbefales:/

Kommentér på:
robotstøvssuger

Annonce