I guder en hyggelig samtale !! {{forumTopicSubject}}
Har en ungkat til salg på dba, da han desværre ikke passer ind herhjemme.
Bliver ringet op af en ung dame, der ønsker at købe ham til en veninde, der er psykisk syg, hvilket dog for mig er ligegyldigt i denne sammenhæng.
Forklarer hende, at jeg synes han skal ud til en med kat i forvejen, hvilket hun(veninden) så pludselig har.
Forklarer så at jeg gerne vil snakke direkte med veninden, da jeg gerne vil snakke med den person han skal ud til....og så bliver jeg spurgt, hvad jeg har imod psykisk syge(absolut intet og kender flere med diverse diagnoser, som har stor glæde af deres dyr, som også har det bedre end hos så mange andre).
Forklarer, at jeg intet har imod psykisk syge, men at det er vigtigt for mig, at jeg møder og får snakket med den person, som skal haver ansvaret for ham...hvilket så ikke rigtig forstås, da hun bliver ved med at sige at jeg vel kan tale med hende...og da jeg ikke bøjer mig bor de nu pludselig sammen(veninderne).
Holder stadig på at jeg skal snakke med personen, der skal have ansvaret for ham, hvorpå hun vrisser :
Fuck dig, fuck din mor og fuck din kat.....og smækker røret på
Sad bagefter tilbage og tænkte mit om....folk med accent*rødmer*, hvilket jeg heller ikke normalt har noget imod.
Har dog konkluderet at veninden(hvis hun overhovedet findes) vist ikke var den eneste med psykiske problemer *sorry*
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.432
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 1.039
underlige mennesker
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.533
I guder en hyggelig samtale !!