{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Nu skal det ud....... {{forumTopicSubject}}

Kære venner.
Jeg har røget i mange år , og den 5/1-12 kvittede jeg smøjerne, og har ikke røget siden. Har ikke lyst til min morgensmøj,,,, så 12 dage er det blevet til indtil videre.... Når jeg har holdt det frem til sommer, skal hele hytten ha en gang afvaskning og ny farver.... Uhhhh hvor jeg glæder mig smiley Bare lige en lille jubel scene fra miigg smiley :)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal det ud.......
  • #1   17. jan 2012 Sejt gjort! Kæmpe tillykke herfra smiley
    Gjorde selv det samme for 3½ år siden - og mangler absolut ikke smøger mere... snarere tværtimod smiley
    Så bare hæng i!



  • #3   17. jan 2012 Hvor er det sejt =)

  • #5   17. jan 2012 Jeg er også holdt op med at ryge. Det har været det værste kvarter i mit liv ;O)

  • #6   18. jan 2012 Tillykke! Bare hæng i. Det er slet ikke så svært, som alle folk gør det til! Og det er bare SÅ fantastisk, når lungerne ikke brænder længere, når man løber op ad trapperne, man dufter af parfume i stedet for røg og man kan smage nye nuancer i rødvinen, som man har aldrig har kunnet smage før- og købe et par nye støvler uden at det kan mærkes i budgettet smiley

  • #8   20. jan 2012 Først tak for jeres opbakning, den er jeg meget glad for :D. Nu har vi været igennem to meget tragiske ting her i denne uge, vi er på vej ud af, og jeg er så glad for at jeg ikke faldt i med rygningen. Min mand er også ved at holde op, han skærer ned på hans forbrug, men han kan ikke stoppe fra den ene dag til den anden, men han skære 3-5 smøjer væk uge for uge..... Så når han er røgfri så skal der godt nok købes maling ind og så skal der sys nye gardiner smiley

    Da jeg besluttede mig for at stoppe var jeg sikker på det ikke ville holde for jeg har virkelig været storryger i 25 år, Jeg snakkede med dem på apoteket, og hun spurgte om jeg kunne finde på at stå op om natten for at ryge, hvilket jeg aldrig har gjort. Så hun gav mig en pakke nikotinplaster, et plaster holdt i 16 timer, jeg har prugt 4 plastre og så købte jeg en E-cig i Thansen, den er på ren vand damp ikke noget med nikotin i, kun vanddamp, og den bruger jeg kun når jeg ser film , men det er mere den fornemmelse i at ha noget mellem fingerne... Men hvor er det dejligt ikke af ha den forbistret morgen hoste, hvor man havde fornemmelsen af at man hostede sine lunger op smiley Savner bestemt ikke rygningen, og er bestemt heller ikke "hellig" om rygestop... Folk må gerne ryge , jeg vil bare ha lov til at kunne åbne et vindue for at få røgen ud smiley

    Hanne L... Har du prøvet med nikotin plaster eller andre hjælpemidler, samt med opbakning fra venner , familie og evt kollegaer ??

    Jeg er glad for dem jeg snakker med herinde og privat de bakker mig op, det betyder så meget.... Tak kære venner smiley Kramm


  • #10   4. feb 2012 Ja kære venner, lige en opdatering har idag den 4/2-12 været røgfri 1 månede.... troede ikke det ville holde, da jeg har haft psykisk nedtur pga sygdom og dødsfald....... men er glad for jeg ikke lod mig friste smiley

Kommentér på:
Nu skal det ud.......

Annonce