{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

anders and blade / andre magasiner {{forumTopicSubject}}

hejsa herinde på hundegalleri..

jeg har et lille projekt for, som går ud på at min lillebror bor på et bosted for psykisk syge, og der har de efterspurgt om jeg ikke ville lære at lave deres piger noget kreativt. da jeg både laver flettet tasker af anders and blade, slik papir, gamle sangbøger.. men min lokale genbrug er næsten udsolgt for anders and blade, eller andre blade, sang hæfter med noder i osv..

og skal ned den 6 februar og lære de her piger at lave flettet tasker eller punge.. så står nu og mangler magasiner, bøger, blade, lynlåse, slikpapir, kaffeposer ja alt som man kan klippe 5 X 11 cm ud af..

og ville så høre nogle herinde om der er nogle der ligger inde med noget.. da jeg nægter at købe det nyt..

det skal gerne være omkring region midtjylland, eller sønderjylland..

det går til at give disse piger lidt mere selvtillid og bevise dem at de sagtens kan selv.. og til at få dem aktiveret med noget så de ikke bare ligger i sengen hver dag, og ikke har noget livskvalitet..

jeg prøver at holde budgettet så lavt som muligt, da de jo ikke skal have en udgift for det her.. det er noget jeg gerne vil ofre både min tid, men også lidt penge på..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anders and blade / andre magasiner
Kommentér på:
anders and blade / andre magasiner

Annonce