{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Renter, forhøjet fradrag og andel {{forumTopicSubject}}

Situationen er den at min kæreste og jeg står og overvejer at købe andel, vi har fundet en vi skal ud og se søndag, og vi har fået et OK fra banken til at låne de 600-650.000 (alt efter hvor meget lejligheden skal i standsættes)

Vi har et møde med banken den 2. februar, men jeg kan virkelig ikke vente så længe på at få et indblik i hvad vores dagligdags økonomi vil blive.

Hvordan regner man det forhøjede fradrag ud, altså lige nu er mit fradrag på nogenlunde 4000 kr, for vi har ingen lån eller andet lige nu, men når man låner penge, så bliver ens fradrag jo forhøjet, er der en der kan oplyse mig omkring det her?

Jeg kan ikke finde en "beregner" på skat.dk eller en hjælp på hvordan det bliver regnet ud. Så al hjælp er kærkommen! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renter, forhøjet fradrag og andel
  • #1   20. jan 2012 Det er jo renterne du får fradrag for... eller en del af renteudgiften. Så vidt jeg husker er det pt. 33% af renteudgiften...
    Banken kan fortælle jer hvad jeres rentefradrag bliver :O)

• #2   20. jan 2012 Lise
    Jeg havde lidt håbet på at der var nogle kloge hoveder herinde der kunne give mig et praj om det smiley for er virkelig tændt på den lejlighed, og jeg kan ikke vente til den 2. februar med at finde ud af det! smiley

Kommentér på:
Renter, forhøjet fradrag og andel

Annonce