6.102 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

så græs så græs

kan jeg allerede nu så mine græsfrø, ved godt de ikke spire før det bliver lidt varmere, men går de til hvis der kommer meget frost?, jeg ville gerne i gang nu da mine hunde ikke bruger haven så meget her om "vinteren" og der er en chance for at de kan få lov at ligge i fred

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så græs
  • #3   21. jan 2012 synes bare jeg har hørt at der er nogle der sår om efteråret og så de først spire til foråret

• #4   21. jan 2012 tak

• #6   21. jan 2012 Vi såede i Oktober, mange af frøene er ikke spiret og de kan sagtens tåle frost

• #7   21. jan 2012 jeg mener ikke frøene spirer når temperaturen er under 5-6 grader, så du får ikke så meget ud af det. men hvis du ikke bryder sammen over, hvis det fuldstændig mislykkes, kan du da prøve at smide nogle frø nu og så se på det til foråret og supplere.

Selve frøene dør ikke af frost (mine har stået i skuret sidste vinter og var fine nok i foråret), men det kan selvfølgelig være noget andet, hvis de får fugt og begynder at spire.

Et andet minus nu kan være, at fuglene er sultne og vil mæske sig i dine små frø, men så er de da gået til noget fornuftigt smiley

Kommentér på:
så græs

Annonce