1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Købe udenlandske bøger - hvor? Købe udenlandske bøger - hvor?

Hej alle..

Jeg vil gerne købe nogle bøger af en amerikansk forfatter, Amelia Atwater-Rhodes.

Har i nogle erfaringer med at købe bøger fra udlandet? Har i evt. nogle hjemmesider i vil dele?
Jeg har kigget på SAXO.com men vil gerne sammenligne priser:)

Amazon.com/co.uk kan jeg ikke rigtig finde ud af? Jeg synes godt nok den er lidt indviklet:/

Hun er ikke en voldsomt kendt forfatter, men hun laver nogle fantasy bøger, som jeg synes er fænomenale! Jeg har hendes første bøger,, men har opdaget, at hun har udgivet 3 nye bøger, som jeg MÅ eje smiley

Har i nogle idéer hvor jeg kan kigge?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe udenlandske bøger - hvor?
  • #2   27. jan 2012 Uhh dejligt, det vil jeg prøve smiley

• #3   27. jan 2012 Nå, de har ikke bøgerne desværre smiley

• #5   27. jan 2012 Nete: Jeg har de to bøger, bare på engelsk:) Ellers tak for hjælpen:)
    Hun har dog skrevet mage flere bøger end de to, som siden, siger er de eneste hun har skrevet..

• #7   27. jan 2012 Jeg bruger meget cdwow.com til engelske/amerikanske bøger de er billige og har gratis levering smiley

Har også tidligere brugt Play.com men der skal man lige være obs på de sender dem fra Jersey som ikke er med i EU og man kan derfor komme ud for at skulle betale told på dem for at få dem udleveret og så er det ikke billigt længere..

• #8   27. jan 2012 Rikke: Nej de er ikke specielt dyre, så jeg ender nok også bare med at købe dem der.

Nadja: Den side må jeg lige tjekke, tak smiley

Læser i Fantasy bøger? Kan i anbefale nogle gode?

smiley

• #9   27. jan 2012 Nadja: Tak for hjemmesiden - der blev lige sparet 50,-! Plus forsendelsen er lidt hurtigere umiddelbart:)

Så jeg tror da, jeg vil bestille mine bøger der!

• #10   27. jan 2012 Nadja: Lige et hurtigt spørgsmål - bruger du den der forsendelsesforsikring? Den koster kun 7,-, men er den nødvendig?

• #11   27. jan 2012 uhhh jeg elsker amazon.co.uk og så er der gratis fragt hvis man køber for over et vist beløb. Hvad er det du synes der er indviklet på siden?

Jeg har lige slået forfatteren op og jeg kan se at hendes seneste bøger ikke bliver udgivet før til sommer (man kan ofte forudbestille), så kan det være der det er gået galt?

• #12   27. jan 2012 M.I.: Det er nok det ed, at jeg havde valgt nogle bøger, som skulle forudbestilles. Menbøgerne kan altså skaffes på andre sider, så det kunne jeg ikke helt forstå. Måske det er en bestemt udgave, der først kommer til sommer.

De tre bøger, jeg ønsker, skulle være udgivet i starten af 2010 og en i starten af 2011. Så der skulle være mulighed for at få fat i dem..

• #13   27. jan 2012 Hvis det er "Token of Darkness" og "Persistence of Memory" fra 2011 og 2010, så kan du købe dem nu på amazon, men der er ikke ret mange tilbage, så det må være en populær serie. smiley

Nu har jeg så handlet hos amazon de sidste 10 år, så jeg er nok bare vant til hvordan deres webshop fungerer. Jeg ved mine forældre er ved at rive deres hår ud når de bestiller derfra, så jeg har fået strenge ordre på at være til stede næste gang. smiley

• #14   27. jan 2012 Er det ikke også noget med, at man kan bestille brugte bøger der?
    Jeg synes i hvert fald, at jeg faldt over den samme bog (samme titel og begge paperback), men med hver sin pris. Og så blir jeg altså forvirret! Hehe:)

Jo det er de to bøger samt "All Just Glass".

Kommentér på:
Købe udenlandske bøger - hvor?

Annonce