{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

lille historie fra det virkelige liv {{forumTopicSubject}}

som alle ved har jeg glædet mig som en sindsyg til at min lille nye slange kom hjem...

og ja skal vi ikke bare sige at den er blevet reddet fra den visse død. var ved dyrlægen idag (hentede den i lørdags), jeg citere... jeg har aldrig selv en så tynd slange levende endnu.

ved jeg har givet mange penge for ham og at han måske ikke klare det men hellere det end at han skulle blive ved den gamle ejer.. som i øvrigt siger at han har fået en mus i ugen. NOT han vejer sølle 141 gram smiley

han skulle efter sigende være et år... passer også nogenlunde med længden men der er ikke et gram fedt eller muskler på den arme lille mand.

Man kan se ryggraden (han er trekantet) og når man tager ham op kan man mærke alle ribben på ham.. han er livet mere op ved os men er stadig uhyggeligt sløv..

Tog ham til dyrlæge i dag og fra idag af han bliver sondet og dyrlægen og mig fik 3½ ml i ham (vand og hills md) +han får medicin for at opretholde hans system og tage eventuelle underliggende sygdomme (han har været snottet). er lidt stolt af ham da han slugte sonden en lille smule på det ene tidspunkt hvor vi er ved at lirke den ned i halsen på ham... der er også en lille smule gang i maven på ham endnu... det der kommer ud er dog sten hårdt... smiley men er optimist

ligger billeder ind af ham i albummet nu og så håber jeg at i vil være med til at krydse fingre for ham

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille historie fra det virkelige liv
Kommentér på:
lille historie fra det virkelige liv

Annonce