{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

ny bærbar {{forumTopicSubject}}

Min bærbar er ved at stå af og skal derfor til at undersøge hvilken jeg skal have i stedet. Vil gerne have en på omkring 13 tommer.

Skal bruges til skolearbejde og nok også lidt spil osv.

Den skal være holdbar, god batterilevetid og gerne fremtidssikret nogle år frem, for kommer nok til at være under uddannelse de næste år, og vil derfor ikke være nødsaget til at skifte ofte.

Så vil hellere betale lidt mere nu, og få en i god kvalitet der kan holde fremover.

Nogle gode ideer?

Har altid haft Windows, men er også interesserede i at høre folks erfaringer i forhold til Det kontra Apple.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bærbar
  • #1   5. feb 2012 Jeg vil bare sige, køb ikke acer smiley

• #2   5. feb 2012 Jeg har nu haft to billigere, og efter ca tre år er de uduelige. Så overvejer virkelig at trappe lidt op i prisklasse og få noget bedre.

Kender ikke voldsomt meget til macbook pro, men er nok interesseret i at høre mere om den.
    Men er også bange for, at selvom de er mere lækre i designet, at så betaler man meget for navnet.

• #3   5. feb 2012 Må nok hellere en tur forbi en butik og kigge og se og fornemme hvad det bliver.

Hanne
    tak for stikordene, de vil være til stor hjælp.

Det er jo lidt en jungle alt det her smiley

• #4   5. feb 2012 Jeg har en Sony Vaio og har aldrig haft en bedre smiley
    Den har været rimelig dyr, da den skulle kunne andre ting end "bare" skole.. Et af mine krav var at den skulle kunne køre store spil som sims 3 uden problemer.. Vi har 6 Sims 3 spil installeret på den, samt en masse andre små og den kører helt fejlfri! Lækkert at have da min lillesøster tit er på besøg...

Vores er en 15" og synes godt nok den er ret så tung at slæbe rundt på når man også har diverse tunge bøger med - men jeg er jo også en lille poge på 45 kg smiley

• #5   5. feb 2012 Ved det her med Windows og mac kan splitte folk i to lejre, men er dejligt at høre fra forskellige.

Men synes godt nok mac er virkelig flotte og enkle, uden at være klodsede, og det tiltaler mig godt nok. Men hvis nogen kan vise en pc, med flot enkelt design og samme ydeevne og prisklasse er Jeg meget interesseret

• #6   5. feb 2012 Jeg har en HP pavillion Dv6.
    Jeg ved ikke, om jeg bare har været uheldig, men har ikke andet end problemer med det her stykke lårt.

Jeg vil personligt ikke selv have en Mac, da mit tegneprogram ikke findes til mac ):
    - Men vil i hvert fald ikke anbefale den, jeg har.. For har kun haft problemer med den. Den er købt i maj sidste år, og har været til reparation 2 gange. Der er stadig problemer, men har ikke tid eller råd til at få den repareret igen. Skal bruge den for at kunne tjene penge.

• #7   5. feb 2012 Sandra
    Vil for en sikkerheds skyld undgå den så smiley
    Vil nemlig gerne have en der er driftsikker.

• #8   5. feb 2012 Tror jeg er en god idé.
    Den kostede 6000, og var godt nok 15''
    - Men var også sat ned. Ikke pengene værd.

• #9   5. feb 2012 Men tror jeg er nået så Langt, at en macbook pro vil opfylde mine krav, men er nødt til at have den i hænderne, Og sammenligne med andre med samme indhold.

Men er nu varm på mac.
    Den ser altså bare lidt mere lækker ud. Og synes at have hørt at tidligere holdt de rigtig længe. Og så er spørgsmålet om det stadig er gældende..

• #10   5. feb 2012 Hvordan er skiftet egentlig fra Windows til mac? Altså med andet styresystem osv

• #11   6. feb 2012 jeg har en acer aspire 7520g og det er noget værre lååårt musen fryser fast konstant og bliver så nød til bare slukke for den..så starter den op i fejlsikret tilstand.. og batteriet holder ca mellem 5-7 minutter
    jeg ved ikke om det er windows vista det er galt med ??

den forrige jeg havde var også en acer og den var udmærket og det var xp meget meget bedre end vista

• #12   6. feb 2012 Lige meget hvad du vælger vil det være en god ide at købe en ekstra forsikring så du er sikret ud over de 2 års garanti når nu du gerne vil have at den skal holde i mange år, uanset mærke og model kan man være mere eller mindre uheldig.
    Off topic så er det er sjovt at se hvordan Apple fortalere reagere hver gang mærket bliver kritiseret smiley

• #13   6. feb 2012 Ej Hanne du må sgu ikke snakke om at sniffe herinde....tænk nu på alle de let påvirkelige børn herinde smiley

• #14   6. feb 2012 Hvis du skal have noget der er holdbar og er ligeglad med designet vil jeg vælge en IBM ThinkPad. Du kan få en bærbar med rigtige gode specifikationer så som Acer, Asus, Sony Vaio osv med de holder ikke i længden... De fleste laptops kommer nu med Windows 7 64 bit operativ system, du skal finde ud af om de programmer du evt bruger på skolen som du skal have installeret kan køre 64 bit.. Hvis det er ældre programmer du har som skal installeres vil det ikke fungere så du skal have forhandleren til at installere Windows 7 32 bit smiley

• #15   6. feb 2012 Personligt ville jeg ikke vælge hp eller acer...

Synes der er for mange af dem der ryger til rep....

Vi har hp på arbejdet og der er røget en del maskiner tilbage.

Hjemme bruger jeg mac, her kan man som det ses længere oppe komme ud i en lang "krig" om hvad der er bedst osv.

mht. til rep af mac, så har min været inde 2 gange og fået skifte panel, da den trak gult i bunden, 2 og 3 dage tog det, så det kan vist ikke siges at være lang tid eller en besværlig omgang

• #16   6. feb 2012 Jeg har tidligere haft Acer, det vælger jeg ikke igen.
    Har herefter haft to - eller er det tre? - HP. Det vælger jeg ihvertfald HELLER ikke igen.

Har Mac nu. Er ikke over the moon i begejstring, synes der er ting, der er voldsomt irriterende at arbejde med i mac kontra pc. Andre ting er bedre, men sådan er det jo. Men jeg er ikke færdig med pc, bare fordi jeg lige nu har mac.

• #17   6. feb 2012 ete G

*Kan ikke få min adobe pakke installeret derpå (sikkert fordi jeg ikke forstår hvordan)*

Jeg har mac og har installeret adope uden problemer. Har du mac-udgaven af programmet??

Annoncer fra Google

• #18   6. feb 2012 Grrr..... Hvad laver "annoncer fra Google" i mit indlæg. Jeg har ikke skrevet det.

• #20   6. feb 2012 Jeg har en Sony Vaio, og jeg har ALDRIG været gladere for et stykke elektronik.

Den kører bare derudad som en sand arbejdshest. Jeg har haft den til rep. én gang. Den blev ''meldt'' til rep. onsdag aften, de hentede den torsdag og fløj den til frankfurt - og allerede tirsdag havde jeg den i mine hænder igen. Fantastisk service de yder!

Kæresten er også blevet dybt forelsket, og har besluttet sig for en Vaio næste gang, som erstatning for hans asus.

• #21   6. feb 2012 Karina J

Husk at overvej om en Mac virker på dit studie. Nogen steder er det intet problem, men jeg ved der er mange, der har problemer, da de mange steder ikke har mulighed for at koble Mac til projektor ved fremlæggelser og så videre.

Kommentér på:
ny bærbar

Annonce