602 visninger
|
Oprettet:
ny bærbar {{forumTopicSubject}}
Min bærbar er ved at stå af og skal derfor til at undersøge hvilken jeg skal have i stedet. Vil gerne have en på omkring 13 tommer.
Skal bruges til skolearbejde og nok også lidt spil osv.
Den skal være holdbar, god batterilevetid og gerne fremtidssikret nogle år frem, for kommer nok til at være under uddannelse de næste år, og vil derfor ikke være nødsaget til at skifte ofte.
Så vil hellere betale lidt mere nu, og få en i god kvalitet der kan holde fremover.
Nogle gode ideer?
Har altid haft Windows, men er også interesserede i at høre folks erfaringer i forhold til Det kontra Apple.
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.168
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.471
Kender ikke voldsomt meget til macbook pro, men er nok interesseret i at høre mere om den.
Men er også bange for, at selvom de er mere lækre i designet, at så betaler man meget for navnet.
dec 2008
Hanne
tak for stikordene, de vil være til stor hjælp.
Det er jo lidt en jungle alt det her
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Den har været rimelig dyr, da den skulle kunne andre ting end "bare" skole.. Et af mine krav var at den skulle kunne køre store spil som sims 3 uden problemer.. Vi har 6 Sims 3 spil installeret på den, samt en masse andre små og den kører helt fejlfri! Lækkert at have da min lillesøster tit er på besøg...
Vores er en 15" og synes godt nok den er ret så tung at slæbe rundt på når man også har diverse tunge bøger med - men jeg er jo også en lille poge på 45 kg
dec 2008
Men synes godt nok mac er virkelig flotte og enkle, uden at være klodsede, og det tiltaler mig godt nok. Men hvis nogen kan vise en pc, med flot enkelt design og samme ydeevne og prisklasse er Jeg meget interesseret
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
Jeg ved ikke, om jeg bare har været uheldig, men har ikke andet end problemer med det her stykke lårt.
Jeg vil personligt ikke selv have en Mac, da mit tegneprogram ikke findes til mac ):
- Men vil i hvert fald ikke anbefale den, jeg har.. For har kun haft problemer med den. Den er købt i maj sidste år, og har været til reparation 2 gange. Der er stadig problemer, men har ikke tid eller råd til at få den repareret igen. Skal bruge den for at kunne tjene penge.
dec 2008
Vil for en sikkerheds skyld undgå den så
Vil nemlig gerne have en der er driftsikker.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
Den kostede 6000, og var godt nok 15''
- Men var også sat ned. Ikke pengene værd.
dec 2008
Men er nu varm på mac.
Den ser altså bare lidt mere lækker ud. Og synes at have hørt at tidligere holdt de rigtig længe. Og så er spørgsmålet om det stadig er gældende..
dec 2008
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 88
jeg ved ikke om det er windows vista det er galt med ??
den forrige jeg havde var også en acer og den var udmærket og det var xp meget meget bedre end vista
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
Off topic så er det er sjovt at se hvordan Apple fortalere reagere hver gang mærket bliver kritiseret
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
dec 2011
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 174
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Synes der er for mange af dem der ryger til rep....
Vi har hp på arbejdet og der er røget en del maskiner tilbage.
Hjemme bruger jeg mac, her kan man som det ses længere oppe komme ud i en lang "krig" om hvad der er bedst osv.
mht. til rep af mac, så har min været inde 2 gange og fået skifte panel, da den trak gult i bunden, 2 og 3 dage tog det, så det kan vist ikke siges at være lang tid eller en besværlig omgang
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
Har herefter haft to - eller er det tre? - HP. Det vælger jeg ihvertfald HELLER ikke igen.
Har Mac nu. Er ikke over the moon i begejstring, synes der er ting, der er voldsomt irriterende at arbejde med i mac kontra pc. Andre ting er bedre, men sådan er det jo. Men jeg er ikke færdig med pc, bare fordi jeg lige nu har mac.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 75 Svar: 621
*Kan ikke få min adobe pakke installeret derpå (sikkert fordi jeg ikke forstår hvordan)*
Jeg har mac og har installeret adope uden problemer. Har du mac-udgaven af programmet??
Annoncer fra Google
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 75 Svar: 621
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Den kører bare derudad som en sand arbejdshest. Jeg har haft den til rep. én gang. Den blev ''meldt'' til rep. onsdag aften, de hentede den torsdag og fløj den til frankfurt - og allerede tirsdag havde jeg den i mine hænder igen. Fantastisk service de yder!
Kæresten er også blevet dybt forelsket, og har besluttet sig for en Vaio næste gang, som erstatning for hans asus.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Husk at overvej om en Mac virker på dit studie. Nogen steder er det intet problem, men jeg ved der er mange, der har problemer, da de mange steder ikke har mulighed for at koble Mac til projektor ved fremlæggelser og så videre.
ny bærbar