Arbejde + en lille sjov én ;) {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu været på min 1. arbejdsdag og det var mere positivt end forventet. Jeg er blevet ansat af COWI til at lave undersøgelse omkring folks rejsevaner, så jeg har trasket igennem op til flere toge i dag! Det eneste der var lidt ærgerligt var, at de steder jeg skulle vente på næste tog (30 min) var der ingen indendørs faciliteter - så det var sørme en smule koldt! Jeg har godt nok også ondt i ryggen kan jeg mærke efter jeg er kommet hjem. Men man skal jo lige vænne sig til det, og det var utroligt positivt at næsten alle folk gad at svare og var flinke :o)
Lidt om min dag - hvordan har jeres været?
Lige en lille sjov en, som vi alle kan nikke genkendende il
(link fjernet)
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.416
og til billedet - *GGGGGGGGGGGGG*
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Ja synes det passede så godt - da jeg boede hjemme havde vi kun kat i huset, og HAN var noget af et luksusdyr
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 355
Dejligt du havde en god dag - også selvom du frøs og fik ondt i ryggen - men det hjælper bare så meget når man snakker med en masse søde mennesker!
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.993
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
jeg er super glad for at komme lidt i gang igen, studiet fyldte bare alt for meget - så er det godt med lidt afveksling ved at arbejde
familien...
Hahahaha jeg har dog ikke kat nu, men hvis jeg havde var den garanteret lige så kræsen
Arbejde + en lille sjov én ;)