{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  neglebidning hjælp
  • #1   14. feb 2012 Mit bud: få lavet acryl negle eller gele negle smiley

• #2   14. feb 2012 Hej..

Jeg bryder mig ikke om kunstige negle!!
    Jeg er blevet anbefalet nobite - er der nogle der kender det?
    Jeg kan se på deres hjemmeside at de sælger det med garanti...?

• #3   14. feb 2012 der er ikke så meget at gøre tror jeg, man kan altid forsøge "go negl" eller at dyppe fingrene i god stærk chili, og ellers som Nini skriver, få sat negle udenpå

• #4   14. feb 2012 Jeg holdte op med at bide negle, lige pludselig. Havde tit forsøgt med både den ene slags "stop neglebidning" neglelak ting, og den anden slags - ingen af dem hjalp.
    Jo mindre jeg tænkte over jeg bed neglene, jo mindre gjorde jeg det faktisk. Begyndte at have en fil på mig hele tiden, så jeg kunne skynde mig og file den, hvis neglen flossede smiley

• #5   14. feb 2012 Jeg stoppede da jeg forstod at jeg ligeså godt kunne slikke in toilet kumme indeni som at bide negle smiley

• #6   14. feb 2012 Jytte, "hank op" i dig selv ;oP forsøg at lad være med at bide f.eks. den ene lille finger, fil den når du føler den er generende, for i starten vil den jo være noget flosset pga. negle bidningen, forsøg at få den ud og være lang negl, evt. brug gennemsigtig negle lak på den for at styrke neglen.

Jeg bed selv negle som barn, stoppede med en finger da jeg var teenager da jeg ønskede lange pæne negle som en meget køn dame der var med bussen ;oP pludselig var det hele den ene hånd der ikke blev bidt også stoppede jeg helt...

Mht. at få dem filet som man godt kan lide det kan man jo prøve sig frem, find billeder med pæne negle og gem, så kig efter dem, i starten kan det være lidt svært men pludselig kan man bare ;o) Billeder til inspiration (link fjernet) og (link fjernet)

Ønsker dig held og lykke :o)

• #7   14. feb 2012 Haha Freja, men ja det er ikke så hygiejnisk at bide negle ;oP

• #8   14. feb 2012 Bider du kun i neglene eller også i neglebåndene

• #9   14. feb 2012 Ingen af de der midler duer.. ikke på mig ihvertfald..

Men så læste jeg en dag at når man bider negle kan man lige så godt stikke hovedet i lokummet med åben mund efter man har bimmelim og bummelum..
    Så stoppede jeg.. det var så klamt og ulækkert og grænseoverskridende og gav mig grimme billeder i hovedet.. xD

• #10   14. feb 2012 Du behøver ikke at få kunstige negle, du kan evt få lagt gele-lak på neglen, som gør det virkelig svært at bide i neglen.

Eller begynd at komme kraftig rød neglelak på neglene, så bliver du irriteret når neglelakken flosser og bliver mere opmærksom på neglen smiley

• #11   14. feb 2012 Anne, jeg skrev gennemsigtig fordi det ikke så'en ses, men det kan mærkes hvis man begynder at bide i den, har man bare lidt vilje styrke, så stopper man og filer i stedet for på den negl, jeg bliver så'en helt "Argh" med en omgang kuldegysninger hvis jeg ser farvet negle lak på nedbidte negle, det er i mine øjne slet ikke pænt ;oP

• #12   14. feb 2012 Nej det ser nemlig ikke godt ud, og derfor bliver man motiveret til at stoppe smiley

• #13   14. feb 2012 Jeg tror bare jeg ville tage det af igen hehehehe nøjes med den gennemsigtige (så jeg mærker når det var den der røg i munden) og først tage farvet negle lak på når den var ude i en pæn længde ;o)

• jytte p
    jytte p Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #14   21. feb 2012 Hej

Jeg har selv bidt negle i mange år, så jeg føler med dig...

Jeg blev for tid tilbage anbefalet at prøve noget der hedder nobite, og jeg skal love for at det er noget der virker - det smager så grimt at bare tanken om at bide i mine negle var nok til at jeg stoppede helt.
    Det gode ved nobite er, at det ikke smitter af på mad osv, men går ned i neglene og bliver der.

Jeg købte det på www.nobite.dk enda med garanti.

Håber det kan hjælpe dig - det hjalp i hvert fald mig.

Kommentér på:
neglebidning hjælp

Annonce