{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

ADD - Søger folk med diagnosen. {{forumTopicSubject}}

I privat besked eller her.
Vil meget gerne høre om hvordan i blev behandlet af psykologer, psykriatere, skolelærer, chefer, osv.. Hvad alternativer er der, medicin, natur medicin, akkupunktur, healing ? et eller andet..
Står i situationen nu at min læge har testet og testet og testet, og er kommet frem til at det er add jeg "lider" af. Ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det. Har ledt efter forummer for add, så jeg kunne få kontakt til nogle den vej, men uden held. De sider jeg fandt har ikke været brugt i lang tid.
hvordan ser situationen ud med arbejde, er der nogle der vil ansætte en der har brug for så meget punkt og prikke. Jeg har haft det umuligt med bare at finde et sted at være i praktik. Da ingen kan leve op til alle de mange krav min "sygdom" stiller i hverdagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADD - Søger folk med diagnosen.
  • #1   28. feb 2012 add er ?

    er det addison?


  • #3   28. feb 2012 Geser
    aha så blev jeg klogere, kender kun til adhd i familien


  • #4   28. feb 2012 geser - det nemlig rigtigt. Og så er der en vild add, og en stille add. De stille add'er bliver ofte overset, og får egentlig aldrig diagnosen.

    mgmgb - tak for det, dejligt at vide der er positivt der ude for nogle smiley så der håb. når han får medicin har han så ikke det der punkt og prikke og alt skal tilrettelægges ?


  • #5   28. feb 2012 det er vel kun psykriater der kan stille den enedelig diagnose...
    Min søn har ADD... der er en ADHD forening.. der høre det jo under, så prøve at kigge der. Jeg mener at de har et forum, hvor du kan spørger til det.


  • #6   4. mar 2012 platugle og mgmgb - har gået hos psykriateren i et år, så er van til bare at sige "lægen" om ham.. han prøver en metode på mig der hedder et eller andet mystisk, hvor vi snakker og snakker og snakker.. men jeg synes nu ikke metoden er fantastisk. for den har overhovedet ikke hjulpet.
    startede med at gå hos almindelig læge til samtale da jeg var 16, fik kontaktperson fra kommunen, og så troede de at alt var godt. men niks. ingen bedring, har prøvet diverse piller, både psykosepiller, noget seruqual mener jeg de hed, og alle mulige beroligende. to forskellige slags antideprisive, har forsøgt mig med kost omlægning, healing, koldebade, overtro, åååh.. er tom for ideer efterhånden. smiley
    Min psykriater vil nu prøve ritalin som det sidste link, han aner ikke hvad han skal stille op med mig. Og der er jeg så gået i tankeboksen, for har virkelig fået meget medicin nu. Så er lidt skeptisk..
    men hvor er det dog dejligt at høre det kan fungere selvom man ender op m ed diagnose og medicin. Skønt det kan lykkes, bider mig fast i det, og holder fast i det mål ! smiley
    dejligt i ville dele lidt om det.
    har søgt på nettet efter add sider, men har ikke tænkt på at bruge adha siderne, vil jeg lige prøve smiley


  • #7   4. mar 2012 Det er de helt almindelige ADHD steder du skal have fat i. Der er blandt andet flere grupper på facebook fyldt med folk med de 2 diagnoser. smiley

  • #8   4. mar 2012 det vil jeg prøve. smiley

  • #9   4. mar 2012 tusind tak suzy. rigtig rart du vil dele det med mig. smiley hvor er det dejligt at høre det kan gå godt. man bliver godt nok sortsenene' af alle de forventninger man har til det hele. nu siger jeg man, men mener egentlig jeg.. :$ det meget nemmere at sidde og få gode råd på nettet føler jeg, er elendig til at spørge om hjælp.


  • #10   4. mar 2012 suzy, hvordan gik det med arbejde og sådan noget hvis jeg må spørge ind til det? Bør man fortælle det når man kommer til samtale? eller er der så lidt "punkt og prikke" når man får medicin, så det ikke påvirker hverdagen ? smiley

  • #11   5. mar 2012 http://www.voksenadd.dk/Når%20en%20voksen%20har%20ADD,1.2.2.pdf


    Lidt om emnet, hvis det har interesse:o)


Kommentér på:
ADD - Søger folk med diagnosen.

Annonce