{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Kan ikke komme videre....? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Januar i år præcis fredag d.13 2006, blev mine elskede shcæferhund Ricko d. III kørt over af en lastbil og dræbt.
Selv om det er ved at rigtig lang tid siden og at vi stadig har den hund der var hvalp på tidspunktet så er jeg stadig ikke kommet mig og savner ham hverdag ?
Nogle der har gode råd ?

Jeg har det også skidt når jeg har det fantastisk med Lion der nu er en skn voksen og vil give alt min kærlighed til mig, så begynder jeg nogen gange at tænke at jeg endelig ikke må fjerne Ricko fra mit hjerte og give Lion alt :S

Hjælp mig jeg kan ikke komme mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke komme videre....?
  • #1   8. jul 2006 Cecilia P
    Nu skal du sætte dig ned og skrive alle dine følelser for Ricko op.......
    Kald på Lion......få ham til at sætte sig ved siden af dig.....kig ham dybt i øjnene og læs (fortæl) ham alle de ting du følte for Ricko.....helt som det er!
    Prøv så lige at se på din hund.......han er der bare for DIG....han vil lytte til DIG........han er DIN.....!

• #2   8. jul 2006 Det gør du hver gang du tænker på Ricko.........

• #3   8. jul 2006 Okeeii..
    Jeg har skrevet tilbage op jeres indlæg under :
    Min afdøde hund ved generel snak :
    "Jeg tænker ofte på alt det gode,
    men er virkelig også så bange for at jeg glemmer ham, for minderne bliver tågede og han udseende og når jeg ser på lion er det som ricko, og det skal det jo ikke, for de er så forskellige.
    Jeg bliver også så sur når folk snakker om ham, for Ricko havde det dårligt hvor han blev født med resultat at da han blev voksen kunne han virke aggresiv, og f.eks da min mors kæreste sagde at de var meget mere tryg ved lion for ricko kunne man ikke regne med og at det kunne man med lion, blev jeg virkelig gal for det kunne man, han ville aldrig gøre nogen noget, vi betragtede hianden som søskende og han ville aldrig bide mig eller noget, og jeg syntes det er så ondt at sige sådan om en hund man selv har elsket der er død ?"

Kom til at oprette mit emne to gange,,.

• #4   9. jul 2006 Jaa jeg valgte da min elskede hund Zita bkev solgt og aaaalle de andre hunde blev revet væk fra mig at jeg ikke ville give en ny chance.
    Men så kom Ricko.
    Lille og vanrøgtet.
    Han var alene i køkkenet og meget ulykkelig da jeg kom ned han hopepde og og pev og skreg af glæde den lille skønhed og så knyttede vi et bånd, som kom lille Lion og gav Ricko mere og Lion måtte godt være med..
    Men så gik Ricko væk og jeg savner ham sådan..
    Og Lion vil aldrig blive som Ricko, men han er jo sød nok, men han må for gudskyld bare ikke virke som Rickos erstatning for så er ricko jo væk.. :S
    Men som du siger har han jo fortjent en chance som alle andre har givet ham, men jeg vil jo bare ikke at alle glemmer min Ricko, og efterhånden er alle hunde jeg har haft revet væk fra mig når båndet endelig er knyttet..
    Men du har ret i jeg burde prøve at give Lion alt..

• #5   9. jul 2006 Men frygten sidder vist lidt i mig endnu, for da jeg sidste besøgte min mor ( Bor i plejefamilie til hverdag ) kom en kat og lion ville efter den, og der kom mit maridt at han skulle smutte fra mig jeg skreg efter ham og han kom, men han stak også af på en gåtur hvor der kom en sort bil magen til den min mors kæreste som han er glad for kørte i og den løb han efter og vi kunne ikk kalde..

• #6   9. jul 2006 Det endte HELDIGVIS godt..

Kommentér på:
Kan ikke komme videre....?

Annonce