{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Extansions {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley

Jeg har overvejet at få syet lidt ( meget) hår på men jeg aner ikke hvor jeg skal få det lavet henne.
Jeg fik anbefalet en afro shop i istedgade så jeg vil lige høre om der er nogen som har gode eller dårlige erfaringer med afro shops.

Og eller hvis i har nogle gode råd vil jeg blive super glad for at høre det:

KH Emma

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Extansions
  • #2   7. mar 2012 Jeg kan ikke lide det, håret er fint nok, så det kan du sagtens købe, men de afrikanske kvinder der sætter det på hiver simpelthen så eget i dit hår at du får eksem og håret falder af, (ikke kun min erfaring)

jeg har også prøvet at få lavet 3 tynde fletninger i siden og måtte simpelthen tage dem ud efter 3 dage, pga kronisk hovedpine.

Da jeg arbejdede i salon, anbefalede vi ALDRIG at få det lavet derinde. !!

• #3   7. mar 2012 Regitze har du adresse eller navn på de afroshop?

Selina jeg fik at vide at det er noget som vil gå over i løbet at nogle dage. Jeg har aldrig prøvet det før og er mega meget i tvivl om hvad jeg skal gøre ;-/

• #4   7. mar 2012 Der er så mange dårlige oplevelser fra forskelige saloner og jeg kan slet ikke finde ud ad om det er det værd smiley

Man hører og kan læse om lidt af hvert.... Er bare lidt bange for at jeg fortryder det og så er det penge ud af vinduet.

• #5   7. mar 2012 Jeg fik mit syet på i en afro shop på istedgade, jeg kan desværre ikke huske addressen mere, men jeg var rigtig glad for det.. Det gjorde kun ondt 1 dag på mig og det holdt virkelig længe.. Mine 3 veninder fik det også lavet der og de var ligeså glade for det.. Vores hår faldt ikke af..

• #6   7. mar 2012 Jeg ville tage ind til GoldLock på Rømersgade i Kbh. ..
    De laver super flot hår smiley

• #7   7. mar 2012 Annemarie det er da altid dejligt men en positiv oplevelse. Det er sjovt at ingen kan huske den rigtige adresse eller navn på afro shoppen smiley
    Der er så mange .-)
    Jeg skal lige tænke over det en ekstra gang.
    Kartine jeg kigger lige på deres hjemmeside. Tak for tippet.

Kommentér på:
Extansions

Annonce