{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Bliver tilbudt dyr hele tiden.. {{forumTopicSubject}}

Indenfor det sidste halve år er jeg blevet tilbudt 3 katte og en hund, fordi folk jo ved at jeg elsker dyr..

De folk, der gerne ville give mig deres katte, vidste ikke om de var neutraliseret, og det var indekatte, og var begge hunkatte - det harmonerede ikke helt, og eftersom jeg har været genhuset i flere måneder, har det heller ikke liiiige været tid til at få nye dyr... -Blev tilbudt en dejlig rotweiler/lab blanding på 2 år, som dog var vokset op ved nogle - i mit hoved-lidt inkonsekvente ejere, og ham ville jeg derfor helst ikke have - har ikke fidus til alt for meget opdragelse - med mindre jeg selv har kørt dyrene derud, hvor de har brug for mere;-)

Nu har jeg en kollega og fin veninde, som skal flytte fra sin kæreste, og hun kunne ikke finde et sted man måtte have dyr, og det skulle gå hurtigt, og hun står med en kastreret hankat - udekat, kælen og dejlig, og har så svært ved at sige nej...

Ville gerne, men synes bare´mine 3 dyr fylder vældigt meget i forvejen, men..... én dejlig hanmis mere ville jo også være skønt...

Hjælp mig lige, så jeg ikke ender med at blive en underlig gammel kattedame!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver tilbudt dyr hele tiden..
  • #1   9. mar 2012 Ihh ville SÅ gerne flere dyr, det går bare ikke her hvor vi bor! Lejligheden er for lille så det ville drive ALLE til vanvid.. Regner ikke med du står med samme problem? smiley

    Hvis ikke vil jeg næsten sige GO for it, men du spørger jo også en flok dyreelskere! smiley
    Hvis du ikke mener du har tiden til at kunne give ALLE dine dyr hvad de skal bruge, hvis du tager en eller flere ind, så ville jeg fraråde dig det.. Men jo det er sørme svært at sige nej!


  • #2   10. mar 2012 tja her i huset har vi 2 tilfældighedshunde (ud af 4) 2 tilfældighedsmisser(ud af 2-har ikke megen fidus til katte ellers) 5 tilfældighedsmarsvin (ud af 6) så jo kender rumlen.

  • #3   10. mar 2012 Kender problematikken. Jeg bor påå en gård, og folk har en underlig ide om, at så kan jeg da godt tage mig af alle de dyr, som andre ikke gider(kan have længere. Alle dyr koster at have, også selvom man har fået dem gratis.
    Selv har jeg sagt ja nogle enkelte gange og nej utallige gange.

    Mærk efter inde i dig selv, om du synes du kan have den.
    Det er ikke uforskammet at takke nej, og det gør dig ikke til et dårligere menneske smiley


  • #4   10. mar 2012 Ved du hvad....jeg glæder mig til den dag jeg har plads til at blive en skør kattedame.


  • #5   10. mar 2012 Jeg har det på lige nøjagtig samme måde. Dog er jeg mest hunde menneske;=O)


  • #6   10. mar 2012 Øj.... den der situation kender jeg godt... og her ville huset være fyldt med andres dyr, hvis ikke jeg havde lært mig selv at sige - Nej tak -

    Og jeg må virkelig tage mig selv gevaldigt sammen, og stå fast på mit nej, også i forbindelse med mit frivillige arbejde for DB... for mange ringer da lige for at høre mig om jeg ikke liiiiiiige har plads til.... osv....


  • #7   10. mar 2012 Hehe, jeg kan heller ikke hjælpe, for jeg havde også taget den, hvis jeg måtte have flere dyr smiley

  • #8   10. mar 2012 ork, en enkelt fra eller til :-))
    Vi har i øjeblikket 8 og så en go håndfuld på kost udenfor, sidste måned røg der 22 kg udekatte foder :-))
    Er meget glad for vinteren er på retur .......

    Men jo, selvom man gerne vil hjælpe (her spør folk ikke, smider bare dyrene af) så kan den ene være lige præcis den der vælter flokken - så man skal være forberedt på at finde et godt hjem, eller en go dyrlæge, hvis det ikke går, men så har den måske fået en chance - istedet for dyrlægen i første omgang ??
    Og måske passer den bare i flokken ???

    Held og lykke med beslutningen ....


Kommentér på:
Bliver tilbudt dyr hele tiden..

Annonce