728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Søger en dygtig tegner Søger en dygtig tegner

Jeg skal have lavet mig en fin lille tatovering om 14 dages tid, men jeg har kun en grovskitse af, hvad jeg vil have lavet og søger derfor en dygtig tegner, som vil kunne give den det sidste strøg smiley

Det er ikke en stor og voldsomt detaljeret tatovering, men derimod en meget enkel og fin en (jeg er ikke vildt god til at tegne enkle ting, er bedre til de store med detaljer)

Send gerne en PB, hvis du kunne være interesseret i at gøre et forsøg smiley Har ingen penge, så det skal være en der er villig til at gøre det af udelukkende hjælpsomhed ;D

(Detaljer gives, hvis man er interesseret i at hjælpe smiley )

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en dygtig tegner
  • #1   13. mar 2012 Hvorfor får du ikke tatovøren til at lave det for dig? Det er det de gør

• #2   13. mar 2012 Fordi min kære tattovør har sagt, at det ville være smartest, hvis jeg først og fremmest kommer med en tegning af det, som jeg gerne vil have lavet, så jeg får præcis, hvad jeg vil have smiley Og så finpudser han, så det får rene linjer og ikke er skævt og sådan smiley

Og også så jeg får en idé om præcis, hvad jeg vil have, for lige nu er jeg også åben for idéer, så længe det tager udgangspunkt i min skitse smiley

• #3   14. mar 2012 Synes du skal få din tatovør til at hjælpe dig, det er jo det han laver. Hans arbejde består ligeså meget i at tegne end at tatovere. :o)

• #4   14. mar 2012 Det er nok det, der ender med at blive løsningen smiley

Kommentér på:
Søger en dygtig tegner

Annonce