{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Lejebolig - Hvor meget ville du lave?:) {{forumTopicSubject}}

Jeg bor til leje i et hus og efter at have tænkt over alle mine projekter kom jeg til at tænke på, hvor meget man skal ofre på en lejebolig?:)

Jeg skal ha malet indenfor og haven skal have den helt store tur:) Skal plante hæk, hegnet skal "udvides" og det skal terrassen også:) Jeg ved godt at jeg bor til leje men jeg håber på, at kunne blive boende i mange år endnu og for mig betyder det rigtig meget at mit hjem er et rart sted at være:)

Hvor meget ville DU lave?:) Eller HAR du lavet;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejebolig - Hvor meget ville du lave?:)
  • #1   26. mar 2012 Hvis det er et sted du ønsker at bo længe, så lav lige hvad ud har lyst til smiley

    Jeg bor til leje, i hus på landet.

    Jeg har hegnet haven forsvarligt ind, malet indendøre over det hele selvom det ikke var noget jeg skulle osv.

    Har boet her 3 år og er så småt begyndt at kigge efter noget andet, men KUN fordi jeg er træt af køretiden til og fra job dagligt.


  • #2   26. mar 2012 Uhh Christina, det lyder spændende:) Tager du ikke før og efter billeder?:) Det har jeg gjort, altså før billeder;) Har været i haven siden kl.11 i formiddags, er lige kommet ind:) Graver alt mulig lort op:) Jeg elsker det og jeg ved at det blir helt fantastisk når det er færdigt:) Hvis du kigger i mine albummer kan du ser hvad der er hegnet ind nu, det blev lavet sidste sommer:) Er bare blevet grådig og vil have HELE haven hegnet ind nu:):)

  • #3   26. mar 2012 Vi har sat stakit op så vi har egen terasse = egenbetaling ca 600, træet leverede udlejer.

    Givet yderdøren olie = 150kr

    Ellers har vi hjulpet meget med at lave have brugbar og køre en masse skrammel væk fra tidligere lejere.

    Jeg vil gerne have skiftet gulvtæppe, men lige pt gider jeg ik ofre penge på det.


  • #4   26. mar 2012 Vi står selv og skal til at flytte ind i en lejlighed som vi "kun" lejer i 2 år (det kan forlænges) og jeg har da også planer om den skal have den HELT store tur !! Der skal både males køkkenskabe, sættes ting op på badeværelset og MEGET MERE smiley Jeg glæder mig allerede til at komme i gang !

  • #5   26. mar 2012 Jeg ville gerne have et STORT kæmpe højt lyd isoleret hegn ind til den ene nabo..........

    Men, må sgu nok ikke, så jeg "nøjes" med at kigge efter anden bolig.

    Men skulle jeg blive boende i mange år, så ja, så ville jeg da gerne investerer i boligen smiley Blev jeg boende her, anlagde jeg terrasse.


  • #6   26. mar 2012 Jeg lavede det, jeg syntes skulle laves, så jeg følte mig godt tilpas i lejligheden. Jeg boede der i 15 år... smiley

  • #7   26. mar 2012 Alt for det rette sted, man kan se sig selv bo i i mange mange år....
    Den jeg bor i nu hader jeg og er ved at gå ud af mit gode skind vil bare væk og det gerne sidste år... smiley
    Men nu må vi se om kommunen vil hjælpe mig vidre til et nyt sted som er fundet hvor jeg kan se mig selv bo nok resten af livet... smiley


  • #8   26. mar 2012 Tjaa, mit hus har været til salg længe nu men til salg som udlejning, så de SKAL tage mig med i købet og jeg er skutte billig..*GG*;) Tænker om jeg bor her 1½5 eller 15år mere skal det stadig være et sted jeg trives.)

  • #9   26. mar 2012 Christina: Ja det var da også æv:/ Jeg har også helt frie hænder her:) Det er bare skønt:)

  • #10   26. mar 2012 Det kommer jo helt an på, om det er et sted nan vil blive.
    Nogen vil jo helst bo i lejebolig…og så syntes jeg ikke der er begrænsninger.
    Det er jo dit så længe du bor der…om det så er evigt.


  • #11   27. mar 2012 Her hvor jeg bor til leje (flyttede ind jaunar 2011) har jeg bla. sat køkkenet i stand, malet låger, skiftet håndtag, nyt amatur, bordplade m.m

    Det lille pulterrum er blevet lavet om til klædeskab, hylder og bølje stænger er sat op og pænt malet , ordentligt lys er sat ind.

    Har lavet kontor i gangen, med special lavet skrivebord, med masser af plads til 4 pcer, og alt hvad der hører dertil.

    Badeværelset er der kun lavet småting som feks håndklædetørre nye kroge , ventilator og noget farve på væggene

    Givet haven en ordentligt overhaling, skaffet grill, havemøbler anlagt krydreurtebede, lavet jorbærbede flyttet frugt buske, plantet enkelte frugttræer, ryddet op i de eksisterende bede og holder græsset på ugentlig basis, sørger for hækkene bliver klippet, Købt masse vis af krukker og blomster.

    Ordnet opgangen så den er lys venlig og lugtfri (tror ikke den har været vasket ned i mindst 2 år inden jeg flyttede ind bare at vaske trapperne krævede 6 spande varmt vand.


    Har heldigvis en dejlig udlejer så hvis jeg kan agumentere for hvorfor det skal laves , og det vil være en forbedring af egendommen /mit lejemål og selvfølgelig gemmer kviteringerne så betaler han gerne en god del af udgifterne til matrialerne.

    Hele tiden har jeg arbejdet ud fra at jeg godt kunne se mig selv bo her de næste 6-8 år, men nu har jeg fået en dejlig kærreste så regner med jeg flytter over til ham engang næste år så i år bliver det meget begrænset hvad jeg laver her , det bliver vidst kun til ren velligehold af haven i år.
    Men de gange hvor jeg har vidst at det var en "midlertidig boling indtil den rigtige dukkede op har jeg ikke giddet at lave det store.


Kommentér på:
Lejebolig - Hvor meget ville du lave?:)

Annonce