{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

At opsøge gamle venner - gør det {{forumTopicSubject}}

Jeg må simpelthen ud med en opfordring til jer, der måske går og tænker på en gammel ven(inde), I har mistet kontakten med.

Jeg havde i går den dejligste oplevelse med min gamle bedsteveninde. Vi har ikke set hinanden i 10-15 år, men jeg har ofte tænkt på hende og savnet hende. For nogle måneder siden ringede hun mig op på arbejdet for at høre hvordan det gik, sige hun havde savnet mig og foreslå, vi skulle mødes.

I går var så dagen og selvfølgelig var jeg lidt nervøs. Hun er tilmed gift med min ex og vi skulle mødes hos hans forældre, hvor de var på besøg, så jeg fik lige hele ex-svigerfamilien med i købet :D. Men hold nu op, hvor var det skønt at tale med hende igen. Det føltes nærmest som at komme hjem efter en lang rejse og på vej derfra tudede jeg simpelten af glæde smiley

Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg aldrig har taget mig sammen til selv at kontakte hende, men hvor er jeg hende dog taknemmelig for, at hun var mere handlekraftig end mig. Så gør det! Måske bliver din gamle ven lige så glad som jeg gjorde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At opsøge gamle venner - gør det
  • #1   6. apr 2012 Det kan jeg skrive under på :)))

• #2   6. apr 2012 Det må være fantastisk lækkert !!! :)))

Lyder som en skøn og livsgivende oplevelse !!

• #3   6. apr 2012 Ej hvor skønt, desværre er det ikke alle der er som jer.
    Min bedste veninde og jeg boede 3 minutters gang fra hinanden, gik i bønehave sammen og senere i klasse sammen. i 2. klasse fik hendes mor en ny kæreste og de flyttede. Vi flyttede så i slutningen af 2. klasse. Hun glemte nærmest alt om mig, blev mere og mere uønsket af sin stefar og mor, hun kom på kostskole og droppede alt om mig. Kunne til sidst ikke komme i kontakt med hende fordi hendes kæreste blokkerede for det. Nu har hun været på stoffer ligesom hendes far, men ryger kun hash nu som hun selv siger. Og er i gang med at tage en uddannelse og arbejder på papfarens klinik.
    Jeg kan tit læse om at hun ses med den ene og den anden veninde, men når jeg kontakter hende har hun aldrig tid og skærer mig af. Det er 10 år siden jeg flyttede og vi havde ikke set hinanden i 7 år, så sås vi for 3 år siden, men alligevel er jeg bare luft for hende smiley
    Utroligt man kan udvikle sig så forskelligt, specielt når hun ved hun er elsket af hele min familie, og til hver en tid kan komme, har aldrig svigtet hende uanset hvordan hun har lukket mig ude. Og tror aldrig hun kan finde på at kontakte mig desværre.

• #4   6. apr 2012 Fætter Karin
    Dejligt at vi er to. Så må vi håbe, nogen tager opfordringen op smiley

F&Z
    Ja det var sgu bare så dejligt. Det der med, at man nogle gange bare behøver at se på hinanden og så ved man, hvad den anden tænker.

Maja
    Ja det er lidt mere speget, kan jeg godt se. Når der endda også er misbrug indover, bliver sådan noget tit mere kompliceret. men hvem ved, måske har hun fået det godt med sig selv om ti år og bestemmer sig for, at NU skal det være

• #5   6. apr 2012 Jeg har fået kontakt med min ½ søster jeg ikke havde set i 27 år via FB - samt flere gode venner dér var gledet ud - så ja sørme :))

Herligt for dig du har fået kontakt igen smiley

• #6   6. apr 2012 Fætter Karin
    Hold da op, 27 år er godt nok også lang tid. Det må virkelig være underligt

• #7   6. apr 2012 Meget underligt. Vi har faktisk kun set hinanden få gange - men det kan måske blive til et rigtigt søskende forhold hen af vejen - håber jeg da smiley

• #8   6. apr 2012 Det ville da være dejligt :). Med nogle mennesker kan man jo også have en dyb og betydningsfuld relation og føle et bånd selvom man ikke ses hveranden måned.

• #9   6. apr 2012 Enig. Vi får at se smiley

Kommentér på:
At opsøge gamle venner - gør det

Annonce