At opsøge gamle venner - gør det {{forumTopicSubject}}
Jeg må simpelthen ud med en opfordring til jer, der måske går og tænker på en gammel ven(inde), I har mistet kontakten med.
Jeg havde i går den dejligste oplevelse med min gamle bedsteveninde. Vi har ikke set hinanden i 10-15 år, men jeg har ofte tænkt på hende og savnet hende. For nogle måneder siden ringede hun mig op på arbejdet for at høre hvordan det gik, sige hun havde savnet mig og foreslå, vi skulle mødes.
I går var så dagen og selvfølgelig var jeg lidt nervøs. Hun er tilmed gift med min ex og vi skulle mødes hos hans forældre, hvor de var på besøg, så jeg fik lige hele ex-svigerfamilien med i købet :D. Men hold nu op, hvor var det skønt at tale med hende igen. Det føltes nærmest som at komme hjem efter en lang rejse og på vej derfra tudede jeg simpelten af glæde
Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg aldrig har taget mig sammen til selv at kontakte hende, men hvor er jeg hende dog taknemmelig for, at hun var mere handlekraftig end mig. Så gør det! Måske bliver din gamle ven lige så glad som jeg gjorde
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Lyder som en skøn og livsgivende oplevelse !!
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 691
Min bedste veninde og jeg boede 3 minutters gang fra hinanden, gik i bønehave sammen og senere i klasse sammen. i 2. klasse fik hendes mor en ny kæreste og de flyttede. Vi flyttede så i slutningen af 2. klasse. Hun glemte nærmest alt om mig, blev mere og mere uønsket af sin stefar og mor, hun kom på kostskole og droppede alt om mig. Kunne til sidst ikke komme i kontakt med hende fordi hendes kæreste blokkerede for det. Nu har hun været på stoffer ligesom hendes far, men ryger kun hash nu som hun selv siger. Og er i gang med at tage en uddannelse og arbejder på papfarens klinik.
Jeg kan tit læse om at hun ses med den ene og den anden veninde, men når jeg kontakter hende har hun aldrig tid og skærer mig af. Det er 10 år siden jeg flyttede og vi havde ikke set hinanden i 7 år, så sås vi for 3 år siden, men alligevel er jeg bare luft for hende
Utroligt man kan udvikle sig så forskelligt, specielt når hun ved hun er elsket af hele min familie, og til hver en tid kan komme, har aldrig svigtet hende uanset hvordan hun har lukket mig ude. Og tror aldrig hun kan finde på at kontakte mig desværre.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Dejligt at vi er to. Så må vi håbe, nogen tager opfordringen op
F&Z
Ja det var sgu bare så dejligt. Det der med, at man nogle gange bare behøver at se på hinanden og så ved man, hvad den anden tænker.
Maja
Ja det er lidt mere speget, kan jeg godt se. Når der endda også er misbrug indover, bliver sådan noget tit mere kompliceret. men hvem ved, måske har hun fået det godt med sig selv om ti år og bestemmer sig for, at NU skal det være
jun 2004
Herligt for dig du har fået kontakt igen
dec 2008
Hold da op, 27 år er godt nok også lang tid. Det må virkelig være underligt
jun 2004
dec 2008
jun 2004