1.442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Gratis Marsvin Gratis Marsvin

...gives væk.
Ved godt at det burde være som en annonce, men kan ikke påstå han er en hund, og han er ej heller et stykke legetøj smiley

Det handler om min moster der har passet Marsvin for nogle venner, da der var sygdom. Nu er det bare sådan, at de ikke vil have marsvinet tilbage! Og min mosters kæreste kan altså ikke tåle ham, så han er ved at blive en pestilens.
Samtidig så vil hun ikke aflive ham, da hun synes det er vigtigt at lære sine børn, at man ikke bare afliver når man bliver træt af dyret eller der er problemer, i hvert fald ikke som første løsning, og det har jeg meget stor respekt for.

Men er der nogen der kunne tage et marsvin ind? Han hedder Mickey og er omkring 5 år, han er meget kælende og er glad for at ligge i skødet på en og blive nusset. Han er vant til katte og hunde.
Bur, drikkedunk, mad, hø/halm og madskåle medfølger naturligvis smiley

Håber der er nogen herinde der kunne tage ham ind!

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis Marsvin
  • #2   9. apr 2012 Lige nu bor han i Karlslunde, min moster skal selvfølgelig nok komme med ham.

• #3   9. apr 2012 Undskyld med de kan sgu da ikke bare sige at de ikke vil have den lille fis tilbage igen??? Hvad faen er de for nogle....

Nåh men, havde min datter været lidt ældre så havde jeg været klar.

• #4   9. apr 2012 Jeg var også helt o.O da hun fortalte det!
    Godt nok har hun passet den i snart 1 år, men nu er familien kommet ud på den anden side, men de vil altså ikke have den tilbage...

Hvor gammel er din datter da? smiley

• #6   9. apr 2012 Linda: Ej hvor ærgeligt, men ja, der er nok lidt langt smiley
    håber der er nogle andre søde mennesker der kan tage ham ind!

• #8   9. apr 2012 prøv på diverse terrarie/reptilforums

• #9   9. apr 2012 eller prøv facebook...

• #10   9. apr 2012 Har prøvet at smide den på facebook, med intet resultat.
    Vil prøve dba og Oasa smiley

• #13   9. apr 2012 Linda L - det tænkte jeg osse, og så er det jo stadig lig med en aflivning.

• #14   9. apr 2012 Prøv her:
    (link fjernet)

Pas på med DBA - folk kan godt finde på at bruge dem til
    slange fodder hvis de er korthåret smiley

• #16   9. apr 2012 Undrede mig godt over reptilforummet, men undlod at kommentere det smiley
    Pernille, altså hvis du en dag kommer til Sjælland og han ikke er afsat, så skriv endelig! Så må vi kører hen hvor du er smiley
    Vi kan jo ikke rigtig sende ham med posten :b

• #18   9. apr 2012 Det er ved at være meget normalt folk får deres dyr passet og så ikk vil ha dem igen.. sådan fik jeg min ene kat, den blev aflivet hvis jeg ikk ville beholde hende
    det er skræmmende folk kan få sig selv til det
    Hvis hun kan komme til hundested med ham så er han da velkommen her.. eller vi måske kunne mødes i hillerød

• #20   9. apr 2012 Hej jeg vil meget gerne have den smiley hilsen sofie

• #21   9. apr 2012 Hej

Han skal ud til Majken længere oppe i indlægget. Hvis hun skifter mening skal jeg nok skrive til jer! smiley

• #22   10. apr 2012 Hun er kun lige blevet 6 måneder, så det er lige tidligt nok. smiley

Men gud hvor jeg glæder mig til den dag hun bliver stor nok til at synes de er sjove.

• #23   27. okt 2013 Hey ved godt det er et gammelt indlæg men vil bare lige sige Mickey har haft det godt her hos mig, han er desværre lige død her til aften smiley øv var ellers rigtig glad for ham og han har rigtig hygget sig sammen med både mine hunde og katte smiley
    her er et bevis på de har hygget smiley

profilbillede
  • #24   27. okt 2013 Sad lige og læste den her gamle tråd igennem.

Dejligt at se at der ud af så få mennesker der kommenterede tråden, var så mange der ville tage imod ham. Han ser ud til at hygge sig rigtig godt på dit billede.

De skulle skamme sig de mennesker som bare efterlader deres kæledyr hos andre. Godt der findes personer som dig Majken. Thumps up herfra smiley

Hvil i fred Mickey.

6 år ca. ? Det er da også en flot alder for et marsvin ? smiley

• #25   28. okt 2013 Mange taak manse, kan ikk ha dyr der ikk har tag over hovedet, såå der er næsten altid plads og tid hos mig smiley
    De hyggede sig rigtig godt sammen, kommer til at savne hans piv når han tiggede, det lyder såå sødt når marsvin "snakker" smiley
    jaa ca. 6½ år blev han så det er en fin alder, jeg nåede at ha glæde af ham i 1½ år

• #26   28. okt 2013 Det er en super god indstilling at have ! smiley

Ja marsvin er rigtig søde, har også selv haft marsvin før. De har altid så meget at fortælle når man sidder med dem.

Fantastisk at høre at han nåede at få et godt hjem til sidst, så endte det hele jo lykkeligt smiley

Kommentér på:
Gratis Marsvin

Annonce