{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Erfaring med robotstøvsugere {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der har erfaring med robotstøvsugere og ved om de kan tage hunde- og kattehår samt jord, grus og sand som hunden slæber med ind.. Vi overvejer nemlig sådan en, men er i tvivl om det er pengene værd.. Den skal jo kunne suge en del, da den gerne skulle kunne tage jord og sand med op også...

Har I erfaring med nogle der er gode nok til det og hvilke mærker er de så?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med robotstøvsugere
  • #1   15. apr 2012 Jeg købte min da jeg fik hund, netop til samme formål. Har ikke fortrudt... Den duer ikke hvis du har tæppe, men trægulv, klinker og lign. fungerer den godt på.
    Du skal naturligvis stadig gøre almindeligt rent. Vi starter vores når vi tager på arbejde, hunden er ligeglad med den, og så er der til at være uden sand og hår når man kommer hjem.
    Helt i hjørnerne kan den ikke komme, men bedre end forventet. Der er en udgave der er specielt til hjem med dyr fra irobot.

• #2   15. apr 2012 Jeg skal have en en dag smiley Uden tvivl.

• #3   15. apr 2012 Vi købte den der roomba PET, og solgte den 3 dage efter, den larmer som en i h.... Og bruger SÅ langtid på ingenting, og den kan ikke klare ret langt på en opladning:) så den var ikke god herhjemme:)

• #4   15. apr 2012 Er godt klar over at man skal have den alm støvsuger frem ind imellem, men det var også bare for at undgå at skulle støvsuge manuelt hver dag... Jeg er bare noget skeptisk mht jord og sand, da en alm støvsuger med alm sugeevne faktisk dårligt kan tage det, så jeg tænker om en robotstøvsuger ville kunne...?
    Vi har glat gulv (epoxy), men har et tæppe liggende under sofa bordet samt to små tæpper til hunden. Hvad gør den så med dem? Går den bare udenom eller går det galt hvis den kommer til et tæppe?

• #5   15. apr 2012 Lille-my: ok, meget rart at vide... "bruger lang tid på ingenting", hvordan skal det forstås? Tog den ikke det den skulle eller hvordan?

• #6   15. apr 2012 Den køre forvirret frem og tilbage fra rum til rum smiley hvis ikke man lukker den inde i et rum af gangen smiley og så er det nok også bare fordi at når vi Støvsuger så tar vi måske hvis der lige er noget på bordet eller sofaen og det gør den jo naturligvis ikke:) men hvis man kun har et til tre rum den lige skal nuppe er den som sådan fin og jo den tar skam skidtet godt nok:) den fungerede bare slet ikke herhjemme smiley

• #7   15. apr 2012 Lige mht spørgsmålet om hvad den gør med tæpperne. Min trækker dem med rundt hvis jeg glemmer at fjerne dem.
    Har dørmåtter og hundens tæpper hvor ovenstående sker. Tidligere havde jeg et koskindstæppe under sofabordet, det gik fint, lige udover at støvsugeren "rengjorde" dens børster der hvor den kørte op på tæppet. Altså en tot pels her og der...

• #8   15. apr 2012 Ja den larmer en del og tager længere tid end hvis man gør det selv, men vi sætter den igang når vi går om morgenen, så er der pænt når vi kommer hjem.
    Bruger den ikke når vi er hjemme, det larmer den for meget til. Den tager det sand vi får ind, men det kommer jo an på hvor meget der slæbes ind.

• #9   15. apr 2012 Lille-My.. Vi har mange rum, men der er lukket ind til dem så det er kun stue, køkken og gangen den skal tage som er ét stort rum....

Zpcn: vi har to måtter, to små tæpper til hunden og et stort under sofabordet, så det er da pænt træls hvis vi skal flytte dem hver gang den skal bruges.. hunden skal jo bruge dem når han er alene, og meningen er at støvsugeren skulle køre når vi ikke er hjemme, så det dur jo ikke hvis den tager hans tæpper med rundt...

Gitte: Lige pt har vi meget jord, da vi endnu ikke har fået lavet græsplæne i haven, men den bliver lavet næste uge og så er det jo nok mere begrænset hvad han slæber med ind af jord og grus, men ellers er det jo en del han tager med ind...

• #10   15. apr 2012 Så ville jeg ikke vælge den løsning hvis jeg var jer...
    Jeg har kun min til at køre når jeg er hjemme. Nedenunder kører den mens jeg ser tv ovenpå. Og ovenpå kører den mens jeg laver mad nedenunder. Så generer larmen ikke.
    Man kan til de fleste modeller købe nogle "klodser" som laver usynlige vægge, det var måske en mulighed foran måtter og hundens tæpper, men så bliver der jo ikke gjort rent der.

• #11   15. apr 2012 Ok.. Ja det er lidt bøvlet at skulle sætte blokeringer op foran alle tæpper jo...

• #12   15. apr 2012 Den tager sand efter en løbetur på stranden, der kommer der en del med hjem. Jeg bruger ikke den infrarøde spærre, den kommer over koskind, 2 cm kant ud til badeværelse og klarer også bådemåtte som vi bruger til hunden i soveværelset.
    Jeg tændte min de første gange mens vi var hjemme, så hunden ku vænne sig til den.

• #13   16. apr 2012 Gitte: Ok det lyder jo ganske fornuftigt. Hvad er det for et mærke og model?

• #14   16. apr 2012 Vi har en roomba 581, der findes også en roomba 581 pet, som er til hjem med dyr.

• #15   16. apr 2012 Ok... Den vil vi da lige kigge på smiley

• #16   16. apr 2012 God fornøjelse - håber du bliver lige så glad for den sim jeg er:)

Kommentér på:
Erfaring med robotstøvsugere

Annonce