{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Fodtøj til arbejde(sundhedssektoren) {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har et super forslag til fodtøj i sundhedssektoren.
Eneste krav er at de skal sidde godt på foden og være antistatisk.

Har kig på denne ( men kors hvor er de grimme*ggg*) men pga af dårligt knæ bliver jeg simpelthen nød til at se bort fra skønheden ( er forøvrigt godt gift *ggg*) og få mig noget praktisk. Lige nu går jeg bare i ganske almindelige hvide flex træsko, købt i Bilka. Men 8 timer på benene med dårligt knæ er ikke så smart i dem smiley

Synes dog prisen er lidt hmmmm, men er det det der skal til køber jeg selvfølgelig gerne. Nogen erfaring?

http://lebock.dk/sundhed-og-catering/sundhed/1313702/clara-clog-m/bagrem-hvid/gron

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodtøj til arbejde(sundhedssektoren)
  • #1   21. apr 2012 Dem du linker til er virkelig gode. De har komfort som de almindelige clocs (som jeg kan have på i timevis uden smerter) men de sidder godt fast pga velcrolukningen. Alternativt er nogle gode vandresandaler, men de er ikke billigere. Jeg tror bestemt pengene er givet godt ud. Og så grimme er de da heller ikke smiley

• #2   22. apr 2012 Bestemt ikke dyrt, husk på det er dem der skal løbe pengene hjem til dig.

Kommentér på:
Fodtøj til arbejde(sundhedssektoren)

Annonce