{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fødselsdag
  • #1   27. apr 2012 Hvilken type er han? Har han hobbyer? er han udemenneske, eller indemenneske? Hvor gammel bliver han? Har han have?

• #3   27. apr 2012 Han kan godt li at gå ude i haven, han bruger meget tid på hans værktøj! han bliver 52 mener jeg.

DKK tilhænger: Det kunne faktisk godt ske, for vi er selv lige flyttet og han snakker om at de skal plante i min køkkenhave, så kunne da være han skulle ha et æbletræ.

• #4   27. apr 2012 lyder som min svigerfar;) Han har simpelthen alt i hans værksted, så sidste jul købte vi bare en masse småting som han alligevel kommer til at mangle, og pakkede dem ind i en masse gaver;)
    Ellers plejer havebøger/naturbøger også at blive modtaget ganske godt.
    en gang købte vi også en opslåelig værktøjsbænk fra black and decker, som han blev ret så glad for:) Det med æbletræet syntes jeg også lyder som en super god idé!

• #5   27. apr 2012 han mangler godt nok lidt små ting til hans værsted, det kunne da være de skulle overvejes med æbletræet. men min kæreste synes at et æbletræ ville være en rigtig god idé. Havde også lidt overvejet en skjorte. Men synes ikke det er passende at købe tøj til ham?

• #6   27. apr 2012 Hvis vi køber tøj til min svigerfar, ved jeg at det mere er en gave til svigermor, end til ham;)

Kommentér på:
fødselsdag

Annonce