{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt nye forårs / sommerbilleder
  • #1   28. apr 2012 Dejlige billeder smiley Men mega snyd i har haft sol - her har det bare været gråt og regnet hele dagen..

• #2   28. apr 2012 Du er altså god! smiley
    Du skulle få dig et marco-objektiv til de helt tætte billeder. Det giver lige det sidste.
    Har du overvejet at få dig en fotoblog? Hvor du taget et billede om dagen og lægger op. Det burde lige være noget for dig.
    Det har min kæreste, og jeg syntes det er en rigtig god ide.

Og så igen - hvor fanden går du i skoven henne siden du støder på alle de dyr? Eller hvordan finder du dem? det eneste jeg nogensinde ser er ca. INGENTING smiley

• #3   28. apr 2012 ved at bevæge mig lydløst og ensformigt hen over skovbunden, ved at kende de oplagte muse/egern steder og lytte efter fuglenes kvidren - også er det en skov jeg kender fra jeg var barn, Så intet træ er ukendt smiley
    Plus - de er rigtig gode til at holde naturpleje dernede så dyr og planter har det fedt smiley

Jeg har et macro, det er dog ikke så godt mere *G* - et gammelt billigt sigma 70-300 mm macro smiley
    og jeg bruger lidt flickr som blog smiley har ikke så meget at sige ud over hvad mine billeder i sigselv viser smiley
    Tusind tak smiley

• #4   28. apr 2012 Ja ok, det kan jeg godt se - jeg kender ikke nogen som helst skov særlig godt og lydløst narhh det sker nok heller ikke haha.
    Men jeg vil bestemt prøve når min opgave er færdig!

Mht. bloggen så skriver min kæreste ikke på den, han lægger bare et billede op fra hver dag, med en lille overskrift til. Jeg tænkte bare lige på den, da jeg så dine billeder her. Men fortsæt det gode arbejde. Det er skønt at se smiley

• #5   28. apr 2012 Oooh ja det kunne man måske godt - Han rammer vel også et andet puplikum på den måde ? mmm

det skal læres at gå så grene, blade osv larmer mindst muligt men det kan lade sig gøre.
    og man skal også bevæge sig uden at lave rystelser i jorden, for så er alt hvad der hedder slanger og firben langt væk ;))

Suzy - jo han er den mindste af de skaldede - nummer 3 fra venstre på gruppebillede smiley Han er miiiiin *G* muhahaha

Tusind tak ! :))

• #6   28. apr 2012 Ja det ved jeg skime ikke om han gør lige der på bloggen. Men hans billeder går norden rundt, lidt østpå og lidt sydpå haha.

Indtil videre har jeg kun taget billeder af planter osv. i naturen og self. Milo, men det der skal være mit næste projekt. Jeg vil også have et billede af et egeren!! smiley

• #7   28. apr 2012 Uuuh ja, Jeg har jo min faste kalender http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=66972

Den sidder fast som baggrund på en kontor i ungarn, et i USA og vist nok også et børneværelse i danmark et sted ;))) hehehe ret sjovt .
    man får mange venner via sådanne forums smiley

Hihi egern er også skønne ! De er så sjove små fætre smiley

• #8   28. apr 2012 Årh hvor fint smiley

Jeg har en ide om at snige mine forældres hund ud og tage nogle gode billeder af ham og få fremkald og sat i ramme. Hvis det lille pus kun bliver 4 år, så skal de sku også have noget storslået at se på af ham.

• #9   28. apr 2012 Flotte billeder, man bliver helt glad..
    Ja jeg var også på en "sen" aftentur" i solen,

• #10   29. apr 2012 hahaha han er en del højere end mig *GGGGGG* så derfor jeg ikke ser ham som lille smiley Det er bare godt tænker jeg ;))))

De kan også snart tæske ham tror jeg smiley :P

• #11   29. apr 2012 163 tror jeg :))

Kommentér på:
Lidt nye forårs / sommerbilleder

Annonce