{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latter-yoga...
  • #1   1. maj 2012 nej men fortæl:)

• #2   1. maj 2012 Jeg vil også gerne høre mere smiley

• #3   1. maj 2012 Åh jamen hvor skal jeg starte? smiley Jeg har en veninde der har været til det, en del gange.. Hun lokkede mig så med idag..

Vi har været ca. 40 mennesker i alle aldre, samfundslag og køn, + en instruktør..

Vi skulle starte med forskellige latter-øvelser, hvor vi skulle gå rundt iblandt hinanden og grine falsk på forskellige måder, samtidig med at vi gav hinanden hånden.
    Bl.a. skulle vi grine som Uffe Ellemann (med lukket mund), som en hysterisk teenager tøs, grine af de ting vi syntes er vores største "fejl" ved os selv osv osv..
    Man starter med at grine falsk, men det er umuligt ikke at flække af grin meget hurtigt.. smiley

De sidste 20 min, skulle vi sætte os i 4 rundkredse på gulvet og grine frit.. Vi måtte ikke tale, bare lade latteren komme til os..

Det var så vildt på mange måder.. Sjovt, grænseoverskridende, latterligt, befriende, men allermest bare rigtig fedt... smiley Jeg er fuldstændig tappet for kræfter, men glad og tilfreds og føler mig helt høj smiley

Og så lige bonus info.. 1 minuts grin for fuld smadder (falsk eller ægte), svarer til 10 min i en ro-maskine smiley

• #4   1. maj 2012 Det har jeg prøvet før , det egentlig meget grænseoverskridense på mange måder , men befriende smiley

Det er noget jeg er glad for at have prøvet , men aldrig kommer til at gøre igen smiley

• #5   2. maj 2012 Hmm - ved ikke om jeg ville kunne få mig selv til det, men det lyder fedt smiley

Kommentér på:
Latter-yoga...

Annonce