665 visninger
|
Oprettet:
Nu er jeg lidt ond :) {{forumTopicSubject}}
Til alle jer mænd, der siger: Hvorfor gifte sig med koen, når man kan få mælken gratis.
Så er 80% af alle kvinder nu imod ægteskab, de har fundet ud af, at det ikke kan betale sig at købe et helt svin, bare for at få en lille pølse............
Kære mænd herinde bær over med mig
jeg er single for helved hahahahahahaha
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.760
jun 2009
Følger: 49 Følgere: 256 Hunde: 3 Emner: 427 Svar: 10.538
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.802
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.937
dec 2008
Følger: 66 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.016
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 692
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.290
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.004
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 36 Hunde: 1 Svar: 4.324
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.760
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.760
Nu er jeg lidt ond :)