{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

M. I
M. I
Tilmeldt:
30. aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.021

Nogle folk fra København? {{forumTopicSubject}}

Håber I kan hjælpe en jyde, der kun har været i København et par gange. smiley

Hvis man skal finde et sted med mange mennesker en mandag aften i København, hvor skal man så kigge? Strøget? Andre steder? Er der nogle regelmæssige mandag aften arrangementer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle folk fra København?
  • #1   16. maj 2012 Hvad med Tivoli og hvis man er til det så ligger der div."Party-Pubber osv" meget tæt på uanset om man er til det ene eller andet.

    Beklager jeg ikke kender navnene på div.steder, har ikke været i byen i flere årtier ;o))


  • #2   16. maj 2012 Hmm, hvad skal de mange mennesker foretage sig og hvilken type arrangementer tænker du på? På Sankt Hans Torv på Nørrebro synes jeg altid, der er mennesker og der er live musik på MOJO ved siden af Rådhuspladsen hver evig eneste aften året rundt, så det kan man vel kalde et fast arrangement, men det er et lille sted, så mange mennesker er der ikke der


  • #3   16. maj 2012 Der foresvæver mig også noget med salsa- aften om mandagen et sted på Frederiksberg, måske Kellerdirks. Jeg har aldrig selv været til det, så har det kun fra en kollega, der vist kommer der jævnligt. Men Kellerdirks som sådan er jo et ok sted, så deres salsaaften er sikkert også hyggelig, hvis ellers det er der

  • #4   16. maj 2012 Tusinde tak begge to. Det er til en novelle, og eneste kriterie er at der er nogle mennesker samlet på et sted, så Tivoli og live musik kan afgjort bruges. Det skal bare ikke være sådan at jeg nævner et helt mennesketomt sted. smiley

  • #5   16. maj 2012 Kom til Nørrebrogade der er altid gang i den. Et hyggeligt sted med masser af mennesker.

  • #6   16. maj 2012 Mange tak andrea Z, det er hermed noteret. smiley

  • #7   17. maj 2012 Hele, nå jeg troede, du skulle herover og opleve noget, så jeg syntes, det var nogle meget uspecifikke krav smiley

  • #8   17. maj 2012 Hahaha...ja, så kan jeg godt forstå du undrede dig. smiley

Kommentér på:
Nogle folk fra København?

Annonce