{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Lækre, ekstravagante desserter {{forumTopicSubject}}

Min mor har fødselsdag her i ferien, og vil frygtelig gerne give hende og min far en fantastisk gave. (Min far havde fødselsdag for en måned siden) - De har hjulpet mig så ufatteligt meget gennem det sidste halve år, og vil gerne takke dem... - Men har opgivet ast købe gaver - da de har alt og ikke ønsker sig noget - derfor tænkte jeg at jeg ville lave et kæmpe dessertbord - og så gå rundt og hygge med min mor og lave forret og hovedret hele dagen, og min far kunne nyde et lækkert dessertbord - men hvad skal jeg lave`??

Det skal være noget super lækkert, og ikke sådan noget man "normalt" får til dessert - indtil videre tænker jeg rubinsteinerkage eller mit hjemmelavede hindbæris på en eller anden måde - men kunne virkelig godt bruge noget hjælp og inspiration..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lækre, ekstravagante desserter
  • #1   16. maj 2012 Jeg ELSKER hjemmelavede nøddekurve, fyldt op med forskelligt frugt fra årstiden, hvilket jo er perfekt da alle bærrene jo kommer frem nu smiley også hjemmelavet vanille is (evt. med daim i ) MHMM!

Hertil kan man jo lave chokoladedyppede jordbær smiley

• #2   16. maj 2012 Noget er gør et dessertbord delikat - for mig - er når det bliver småt. Altså lige som små hapsere.
    Næste gang jeg laver kagebord, så laver jeg chokolademousse, æblekage, bananmuffins, chokolademuffins, drømmekage og lagkage - i små glas og i miniudgaver. Årh det er sååå fint at se på :o)

• #3   16. maj 2012 Marianne; Det er ogaå det jeg vil - elsker også når det er småt - og man kan smage det hele - og det ser sødt ud:-)

Kommentér på:
Lækre, ekstravagante desserter

Annonce