Mindre bærbar ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen :o)
jeg kunne rigtig godt tænke mig en mindre bærbar en den jeg har den jeg her er 17 et eller andet tommer og det er en compac
men da jeg bare ikke er særlig godt til det her computer haløj har jeg virkelig ikke nogen som helst ide om hvad jeg skal kigge efter så håber lidt der sider nogen der ved lidt om bærbar har inde der måske kunne lede mig i den rigtig retning :o)
det jeg godt kunne tænke mig er at jeg kan side og chekke hunde og kattegallerie
mine mails
facebook
har lidt film liggene så jeg kan tilslutte den mit fjernsyn
og spille lidt spil
er det nogen der kender til en lille bærbar der kan det som ikke koster en bundegår? :o)
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.337
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.174
Ckristina okey det skriver jeg lige ned :o)
men tror måske godt jeg kunne tænke mig den lid minder en 15,6 men ja måske skulle jeg tage et sted hen vor jeg kan se de forskellige tommer så jeg kan finde ud af vilken størelse jeg vil have og så tage den der fra :o/
jul 2009
apr 2010
Desuden får du mere for pengene hvis de ikke er for små.
Ja jeg sværger til asus efter jeg har købt en sådan, men den er nok heller ikke helt i bund i prisen, men de kan altså også derefter. Det er ikke et kendt mærke, og det er relativt nyt at de laver bærbare, da de før har lavet dele til de større producenter, men de vinder stærkt ind på markedet.
Acer bruger vi som arbejdscomputer i firmaet, og den er også helt ok.
HP er rigtig godt, men der betaler man for meget i forhold til hvad man reelt får.
Jeg holder mig til asus og acer og hvis du spørger mig idag kommer der aldrig en anden computer inden for mine dører, men jeg kan jo nå at skifte mening endnu. Men der er mange forskellige computere, og du vil få et utal af forskellige råd om hvilken computer der er bedst.
Den eneste jeg pt. 100% ved jeg vil holde mig fra, det er zitech, hvis det overhovedet eksisterer mere.
apr 2010
jul 2009
så har jeg da lidt en ide om hvad jeg skal kigge efter :o)
Mindre bærbar ?