Boxer tv. Manglende kanaler? Boxer tv. Manglende kanaler?
Andre end mig, der pludselig mangler TV2? Min box lavede en softwareopdatering i morges og siden har jeg ikke kunnet se TV2. Jeg får besked på, at kanalen ikke kan vises på denne enhed. News kan jeg se, men slår jeg forbi f.eks Zulu eller TV2 film, får jeg samme besked. Dem kan jeg godt nok ikke se i forvejen, men det er en anden besked end den jeg får ved andre kanaler, jeg ikke abonnerer på
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.758
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
dec 2008
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 110
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
dec 2008
Alt det der med at tage strømmen, søge igen, fjerne kortet osv, har jeg hygget mig med hele dagen.
Jeg har ellers været ok tilfreds. Havde hørt meget dårligt, men kæresten insisterede på, det var fordi folk havde for små antenner, så jeg kastede mig ud i det for et års tid siden. De første uger synes jeg, der var en del med genstart og den slags, men ellers synes jeg ikke, det har været galt
dec 2008
Er deres satellit i Sverige? Farer alle satelitterne ikke rundt ude i rummet?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 368
Få lige styr på det gylle du lukker ud ikke..
Sateliter flyver rundt i rummet..
At vejret er skidt i sverige har ingen indflydelse på din modtagelse i danmark..
Kan du se kanal 5 på yousee og canal digital, så kan man også se den hos boxer, Med mindre de er igang med at vedligeholde deres systemer...
Og så til FAKTA...
Boxer er en af de tv udbydere med den bedste kunde kritik..
Det samme kan ikke ligefrem siges om viasat som bedrager deres kunder så det gløder...
DR HD som en en gratis kanal som de ikke vil sende ud gratis med mindre man abonnerer på deres HD pakke og køber deres HD box..
Uoverskuelige regninger og underlige tillægsprodukter man aldrig har bestilt...
For ikke at nævne hvor umuligt det er at slippe for dem når du vil opsiges...
Det tog mig over 1,5år at slippe fra dem... Og jeg er ikke et særtilfælde.
Så alt i alt var jeg ganske tilfreds den tid jeg var kunde hos Boxer, og det var også let at slutte hos dem igen.
dec 2008
Tal lige ordentligt til folk i min tråd
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
dec 2008
Det synes jeg nu også jeg plejer at gøre, men jeg kan fornemme, du måske er af en anden opfattelse. Så vil du måske indvie mig i, hvor skoen trykker?
dec 2008
Boxer tv. Manglende kanaler?