7.535 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Boxer tv. Manglende kanaler? Boxer tv. Manglende kanaler?

Andre end mig, der pludselig mangler TV2? Min box lavede en softwareopdatering i morges og siden har jeg ikke kunnet se TV2. Jeg får besked på, at kanalen ikke kan vises på denne enhed. News kan jeg se, men slår jeg forbi f.eks Zulu eller TV2 film, får jeg samme besked. Dem kan jeg godt nok ikke se i forvejen, men det er en anden besked end den jeg får ved andre kanaler, jeg ikke abonnerer på

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer tv. Manglende kanaler?
  • #1   17. maj 2012 Ja, en bekendt har netop lige fortalt om præcis det samme... han lavede en ny kanalsøgning på sit tv og der kom de så på igen...

• #2   17. maj 2012 Nå øv, det har jeg også gjort bare ikke med samme resultat. Jeg håber Søren susemig ikke det er et eller andet med, at de kanaler nu sendes på et signal, vores tv ikke kan modtage. Synes der har været snak om noget overgang til HD smiley

• #3   17. maj 2012 Nu er det også kanal 4 og 5 og Charlie. Til gengæld kan jeg se TV2 sport. Meget mærkeligt.

• #4   17. maj 2012 boxer sucks! - Vi har lige skiftet til viasat. Boxers satelitter er i sverige, så hvis vejret er dårligt deroppe, kan man ikke se tv.. smiley

• #6   17. maj 2012 Uhh det kender jeg godt. Her er det bare kanal 4 og 5 HD og et par stykker mere der lige pludselig forsvinder!!! Pi*se træls.

• #7   17. maj 2012 Nu kom de igen efter et par opringninger og en tur på taget. Vi skulle åbenbart dreje antennen en kvart grad mod en anden sender.

Alt det der med at tage strømmen, søge igen, fjerne kortet osv, har jeg hygget mig med hele dagen.

Jeg har ellers været ok tilfreds. Havde hørt meget dårligt, men kæresten insisterede på, det var fordi folk havde for små antenner, så jeg kastede mig ud i det for et års tid siden. De første uger synes jeg, der var en del med genstart og den slags, men ellers synes jeg ikke, det har været galt

• #8   17. maj 2012 Bellafisen
    Er deres satellit i Sverige? Farer alle satelitterne ikke rundt ude i rummet?

• #9   17. maj 2012 Bellafisen D

Få lige styr på det gylle du lukker ud ikke..

Sateliter flyver rundt i rummet..

At vejret er skidt i sverige har ingen indflydelse på din modtagelse i danmark..

Kan du se kanal 5 på yousee og canal digital, så kan man også se den hos boxer, Med mindre de er igang med at vedligeholde deres systemer...

Og så til FAKTA...
    Boxer er en af de tv udbydere med den bedste kunde kritik..
    Det samme kan ikke ligefrem siges om viasat som bedrager deres kunder så det gløder...
    DR HD som en en gratis kanal som de ikke vil sende ud gratis med mindre man abonnerer på deres HD pakke og køber deres HD box..

Uoverskuelige regninger og underlige tillægsprodukter man aldrig har bestilt...

For ikke at nævne hvor umuligt det er at slippe for dem når du vil opsiges...

Det tog mig over 1,5år at slippe fra dem... Og jeg er ikke et særtilfælde.

Så alt i alt var jeg ganske tilfreds den tid jeg var kunde hos Boxer, og det var også let at slutte hos dem igen.

• #10   18. maj 2012 Bandit
    Tal lige ordentligt til folk i min tråd smiley

• #11   18. maj 2012 *Krumme* Savner C Tusind tak for tippet med at hive kortet ud. Nu virker det igen. UDEN at vi skulle lave en ny kanalsøgning smiley

• #12   9. jun 2012 Amstaff
    Det synes jeg nu også jeg plejer at gøre, men jeg kan fornemme, du måske er af en anden opfattelse. Så vil du måske indvie mig i, hvor skoen trykker?

• #13   9. jun 2012 Nå ok. Jeg kan se i din tråd, din ven også har sat mig på filter smiley

Kommentér på:
Boxer tv. Manglende kanaler?

Annonce