1.057 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 52 Svar

Så blev jeg sgu forlovet ;) Så blev jeg sgu forlovet ;)

Ja som overskriften siger er jeg i dag blevet forlovet.. Min kæreste og jeg har årsdag og jeg troede vi skulle tilbringe hele dagen sammen! Men så begyndte min mor på at jeg altså skulle noget med hende, og jeg skulle nok blive kørt frem og tilbage - hvilket er rigtig mærkeligt da det er noget af en omvej!

Nå, men jeg er så sammen med min mor et par timer og bliver så kørt hjem! Så kommer jeg hjem til et helt mørklagt hus og åbner døren ind til stuen og der står kæresten med en stor buket blomster og i habbit! Jeg bliver helt overrasket og tænker hvad søren han har gang i... Lige pludselig går han ned på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham! Jeg blev først helt chokeret men svarede så ja smiley

Har været ude af den hele dagen og ikke kunne finde ud af noget som helst! Her til aften har vi så været på Jensens Bøfhus og besøgt min fars gravsted, her om lidt skal vi se film med slik og cola!

En deeeeejlig dag jeg synes jeg ville dele med jer andre smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev jeg sgu forlovet ;)
  • #1   18. maj 2012 EJ hvor fedt, stort TILLYKKE til jer begge....

Ellers en sød måde han har fået det arangeret... smiley

• #2   18. maj 2012 Anika
    Ja han er sgu ret så snu alligevel smiley

Natasja
    Det var lidt synd for ham, var så chokeret at jeg sagde: Mener du det?! smiley

Men mange tak! Det varmer

• #3   18. maj 2012 Stort tillykke smiley

• #4   18. maj 2012 Tillykke med det. smiley

Gid det var mig, men han har endnu ikke taget sig sammen. hæ hæ

• #5   18. maj 2012 Tillykke smiley

• #6   18. maj 2012 Tillyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykkeee smiley

• #7   18. maj 2012 Mange tak!
    Vi skal dog ikke giftes lige med det samme - men det er godt nok en dejlig måde at sige: Jeg er din og du er min smiley

Louise J
    Vi har været sammen 5 år smiley

• #8   18. maj 2012 Stort tillykke! smiley

• #9   18. maj 2012 Maria - vi har været sammen i 4. smiley

Men det kommer når man mindst venter det:D

• #10   18. maj 2012 Hvor er han da romantisk smiley Tillykke til jer smiley

• #11   18. maj 2012 Louise
    Præcis - havde slet ikke ventet det fordi økonomien ikke er til den - men han har jo også ladet som om at det først blev om laaang tid... Dog er ringen købt for 3 måneder siden smiley

Mange tak! Han er bare super dejlig smiley

• #13   18. maj 2012 Line A
    haha smiley

Rikke
    Ja, min mor vidste heller ikke hvad der foregik helt rigtigt - men det er nu meget godt for hun havde ikke været normal hvis hun vidste det! smiley

• #14   18. maj 2012 TILLYKKE ...
    Sikke dog en romanstisk mand du har fundet dig ...

Mike og jeg har været sammen i snart 6 år, har vist fået blomster 2 gange i alt, hehe, de visner jo alligevel siger han...
    Her er det mig der går og siger vi aldrig bliver gift da vi ikk ka blive enige om hvilket slags bryllup det ska være..

• #15   18. maj 2012 Rikke
    Netop derfor hun IKKE skulle vide noget smiley

Betina
    Han kan godt, men nu har vi været på SU så lang tid vi har været sammen så blomster har der ikke været meget af

• #16   18. maj 2012 Tillykke! smiley

• #17   18. maj 2012 ja vi er så begge udlært henholdsvis murer og bygningsmaler, så han har råd til blomster... hehe...
    købte min egen valentinsbuket , sådan en fin billig en i aldi i tyskland... men så fik jeg da blomster smiley ...

• #18   19. maj 2012 tillykke Maria hvor dejligt romantisk.....det er dejligt,her får jeg sammenplantninger eller stauder, for buketter kan jeg jo plukke i haven, siger ægtefællen....det er jo da rigtigt nok meeen......

• #19   19. maj 2012 IIIIH.. Tillykke ;o) Hvor er din kæreste romantisk :o)

Jeg er også forlovet.. Puha, det var også helt romantisk.. Sådan da smiley

• #20   19. maj 2012 Stort TILLYKKEEE må I dele hele livet sammen *S*

• #21   19. maj 2012 Det er nu også ret så sjældent jeg får blomster, det kunne godt blive til en vane smiley

Mange tak! smiley

• #22   19. maj 2012 Dejligt dejligt. Tillykke med det.

Min kæreste tog også mig med bukserne nede juleaftensdag i 2010. Med morgenhår og joggingtøj, så sad han lige pludselig der på knæ. <3<3<3

Og nu skal vi giftes om 8 dage. smiley

• #23   19. maj 2012 Pernille STORT tillykke! smiley

Vi har dog ikke råd til festen og har ikke travlt - så vi venter gerne et par år også smiley

• #24   20. maj 2012 Tillykke med det Maria! Det lyder helt fantastisk :-=)

• #25   21. maj 2012 Tak tak, jeg er "desværre" så traditionstro at bliver man forlovet, så bliver man også gift inden for et år eller to. smiley

Vi har så brugt et år på at spare op.

• #26   21. maj 2012 Vi har bestemt ikke travlt smiley Vi er begge på SU så der er slet ikke råd til bare et lille bryllup!

Rikke
    Vi er meget i tvivl omkring hvordan vi skal gøre det, for enten bliver det HELT stort eller også meget lille smiley Min kæreste har en "drøm" om at blive gift på et bestemt slot som bare koster kassen - ja man skulle tro det var den kommende brud der gik med de tanker smiley

• #27   22. maj 2012 Altså ham har du bare været heldig med... smiley
    Vi blir som sagt aldrig enige tror jeg.. min drøm er kirke med en beskeden kjole, og den nærmeste familie, måske nogle venner også.. Mike vil giftes hemmeligt kun med vores forældre og søskende som vidner.. sådan blir det aldrig, er meget snaksaglig og vil aldrig ha det godt med at sku holde det hemmeligt...

• #28   22. maj 2012 Hvis det stod til mig tog vi til Hawaii og blev gift smiley Det vil han ikke! Han vil helst giftes på det pokkers slot som kommer til at løbe op i over 150.000 (for alt vel og mærke)

• #29   22. maj 2012 Ja okay, det tager nogle år og sparer op ...
    Så meget vil jeg nu ikk bruge på et bryllup...

• #30   22. maj 2012 Betina
    Niks - er heller ikke vildt begejstret smiley
    Men som sagt er intet bestemt endnu og stod det til mig blev det lille og intimt smiley

• #31   22. maj 2012 Rikke-- Njaaah, stor og stor. smiley Vi bliver 38 til festen og ca. 70 til receptionen. Jeg synes ikke det er stort, men meget passende.

• #32   22. maj 2012 Rikke
    Præcis smiley
    Jeg er mere til noget almindeligt, men samtidig er der mange fra min familie jeg faktisk ikke gider have med såå smiley

• #33   22. maj 2012 Rikke
    Vi ved ikke rigtig hvad vi gerne vil have, men vi har nok tid til at tænke over det smiley

• #34   23. maj 2012 Rikke-- Receptionene betaler mine svigerforældre, ellers ville vi også droppe den. Men er glad for at se mine gode kolleger og den slags som man ellers ikke ville se til brylluppet. smiley

Vores budget var faktisk på 100.000 til at starte med, men vi ender på max 80.000. smiley Men vi vil heller ikke spare på noget, og min kjole er ikke en Lilly-model, så den er noget dyrere end beregnet.

Det skal dog tilføjes at vi har fået ca. 35.000 i pengegave til brylluppet, så hvis vi ikke havde fået dem ville vi også skulle gøre det meget billigere, Men det er de penge der gør at vi kan få den fest vi ønsker. smiley

• #35   23. maj 2012 Og by the way... Vores blomsterdekorationer er faktisk Orange Gerbera i små vaser. smiley

Vores bryllup bliver absolut heller ikke stift og formelt, meget afslappet. Men maden og stedet skal stadig være i orden. smiley

• #36   23. maj 2012 Maden og drikkelse skal altså være i top og det er specielt dén post der koster kassen!
    Men ellers så skal det også bare være afslappet, dog vil jeg gerne have noget live musik osv og det er også dyrt!
    GODT jeg ikke skal sidde og regne med det nu, vi er begge snart på SU og kommer på et SU lån for at kunne få det til at køre rundt så der er ikke opsparing til bryllup lige foreløbig smiley

• #37   23. maj 2012 Rikke
    EJ hvor sjovt jeg har LIIIIGE oprettet mig og er i gang med gæsteliste smiley

• #38   24. maj 2012 Rikke-- Jeg gider bare ikke selv stå for borddækning og alt det, så vi har valgt at betale os fra det. Tager det absolut ikke negativt det du skriver, man vælger jo helt selv hvor meget man vil lægge i sit bryllup. smiley

Og ja, jeg hedder det samme derinde. smiley

• #39   24. maj 2012 Og by the way.... Kunne din H2B så ikke komme og lære min lidt???? Han blander sig sgu i alt. smiley

• #40   24. maj 2012 Arj jeg glæææææder mig til at overlade hele l***** til andre. smiley Det bliver skønt.

Ja, en med trækvognen var sån en af de der ideer der egentlig ikke skulle blive til noget fordi det bare var for sjov. smiley

Min kæreste er også først rigtig begyndt efter vi har lavet og sendt invitationerne, for alt hvad vi laver er lavet på computer. Bordkort, menukort invitationer og den slags. smiley

• #41   24. maj 2012 Rikke
    Hvordan får I det til 20.000?
    Jeg regner og regner og REGNER på det, men det kan bare IKKE komme ned på noget fornuftigt! smiley
    Vi bliver 71 sammenlagt - måske lidt flere i fremtiden, men der kan jeg simpelthen ikke få det ned på under i hvert fald 60.000 smiley

• #42   25. maj 2012 Jamen hvad så med tøj til jer? Frisør, makeup, drikkevarer, overnatning på hotel for brudeparret, fotograf osv? smiley

• #43   25. maj 2012 Rikke
    Misunder dine fantastiske kontakter smiley
    En fotograf gennem hele dagen koster jo 10.000 kr. altså :S

• #44   25. maj 2012 Rikke
    Synes nu ikke det er så slemt, men det er jo fordi jeg er afklaret med det ikke skal være nu! smiley
    Men vi må se hvad der sker senere hen, det kan være brylluppet bliver noget helt andet end hvad man havde ventet smiley

• #45   25. maj 2012 Rikke
    Ja jeg er stadig mest til noget kun for 2 mennesker smiley
    Men tror vi sårer rigtig mange mennsker hvis vi gør det så privat

• #46   25. maj 2012 Rikke
    Synes også vores liste på 71 er ALT for meget, og den bliver bare VED med at vokse smiley

• #47   25. maj 2012 Vores korkebryllup kostede 25000 kr. Vi lejede et lokale der hvor vi bor, bestilte mad udefra, men sørgede selv for drikkevarer (indkøbt i tyskland). Havde to piger i køkkenet til at tage imod og anrette maden. Bestilte en kage, super flot men billig hos en konditor. Fik lavet en special designet figursyet kjole, billigt hos en lille butik. Kæresten fik også et nyt jakkesæt, fotografering stod svigermor for. Derudover manglede der ingenting til festen, synes jeg. Vi havde ikke live band, da ingen af vores familier, eller os selv, er til dans..

Det kan gøres billigt og stilfuldt.. Foresten gik vi først igang 5 måneder før, og vi havde GOD tid smiley

Håber I begge (var der flere end to?) får et dejligt bryllup smiley

• #48   25. maj 2012 Nu må vi se hvad der sker - uanset hvad handler det jo om at blive gift smiley

• #49   25. maj 2012 iceangelin
    Hvor mange gæster var I? smiley

• #50   26. maj 2012 Præcis Rikke smiley

Vi var 40 ialt...

• #51   26. maj 2012 iceangelin
    okay smiley

Altså ikke for at "retfærdiggøre" det men der er altså også langt fra 40 mennesker til 71 smiley
    Drikkevarer og maden er den største udgift - det er derfor vi også skal overveje om det skal være HELT lille med de nærmeste af de nærmeste, for vi har lige svært ved bare at skulle vælge familiemedlemmer fra smiley

• #52   26. maj 2012 Nu prøvede jeg lig selv tælle på hvor mange gæster vi evt sku hamed hvis vi ska giftes..
    Mike's familie er der 11 styk (forældre, søskende med mænd/kone og børn) og min side omkring 20 styk (forældre, bror, bedsteforældre, min faster/tante med famlie, min ene onkel med familie og den ene moster med familie..

Jeg vil ha alle mine tanter/moster eller onkler med, for så blir det til mange..
    Min mor har 4 søskende hvor jeg gerne vil have hendes lillebror og lillesøster med, er meget tæt med min moster da der Kun er 13 år imellem os.. Min far har en lillebror og lillesøster hvor jeg gerne vil ha hans lillesøster med.... Den ene onkel ser vi næsten aldrig og de to andre moster er vi kun sammen med til familie komsammen...

• #53   26. maj 2012 Jeg har dem med som vi ALTID ser til familiesammenkomster og jul smiley

Derfor er det mega svært at vælge folk fra . selvfølgelig hvis man ikke havde så meget kontakt kunne man sagtens, men synes bare ikke jeg kan tillade mig kun at vælge "nogle" fra uden at skære helt ind til benet smiley

Kommentér på:
Så blev jeg sgu forlovet ;)

Annonce