{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Glæder mig slet ikke ): {{forumTopicSubject}}

Om ca. 4 timer, så holder jeg 18-års fødselsdag.

Og jeg glæder mig slet ikke ):
Jeg har slet ikke lyst til at blive 18. Det er jeg for meget barn til at blive. Jeg er slet ikke... klar.
Godt nok er jeg først 18 på mandag, men nu er jeg jo.. ''officielt'' erklæret 18 år gammel..

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre for at glæde mig ):

Nogen råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæder mig slet ikke ):
  • #1   19. maj 2012 bare nyd det. det gør ikke ondt. det gør heller ikke ondt og blive 25 eller 30. smiley Tro mig -jeg har tjekket:) God fest og tillykke.

  • #2   19. maj 2012 Alder ER bare et tal, både den ene vej og den anden vej.

    jeg var MEGET moden og voksen som 16 årig - mindre moden og voksen som 18 årig, og nu føler jeg mig egentlig bare "voksen" - på den gammeldags kedelige måde ;)))

    DU bestemmer selv hvad du er - Så vær det det du har lyst til smiley


  • #3   19. maj 2012 Føler bare, at jeg ikke er klar til at blive ''voksen'' og har det som om, som mine forældre stiller det op, at min barndom er ovre.
    Jeg er bange for, at jeg ikke får den samme tid som før, får mere ansvar, mere jeg kan stresse over. Og de tanker stresser mig også.
    Argh, gider bare slet ikke D:

    Ja, det er en fin fest. 30 mennesker eller sådan noget. Min lillebror har lige bestemt, at han ikke gider med, så det gør mig ikke ligefrem gladere.

    Tak..


  • #4   19. maj 2012 Jeg synes det var fedt at blive 18. Forstår slet ikke at du ikke glæder dig.
    Du kan få kørekort og der er mange andre ting du nu må hvis du har lyst ;o)


  • #5   19. maj 2012 Ansvar og opgaver kan du godt tage alligevel - Bare husk at sige fra så du selv kan holde livet ud så at sige.
    Men det er jo ret normalt at ALLE er med om husets opgaver smiley


  • #6   19. maj 2012 Jeg husker en dag, mens jeg var 17 år gammel.....
    Jeg var ude og gå tur med min daværende hund og går mod tre piger, der er 18-19 år gamle. De er i fuld krigsmalling, modetøj, går på den helt "rigtige" måde, og høje, slanke og ser temmelige selvhøjtidlige ud.
    Da jeg går forbi dem, er det tydligt at de overser mig og lader som om jeg er luft.
    Jeg lover mig selv, at jeg aldrig vil blive "så voksen", hvis det er den opførelse der forventes af en.
    Jeg er nu et sted i fyrrene, men er stadig temmelig barnlig, naiv, legende og fjollet.
    Man bliver kun så voksen som man selv vil.
    Tag og nyd din fest og strål dig igennem det hele.


  • #7   19. maj 2012 Lea - Det var vist heller ikke voksen adfærd det der *GGG* Nok nærmere tøser når de er værst smiley

  • #8   19. maj 2012 Og ansvar............Tja, hvis du ikke har taget ansvar indtil nu, så er det da på tide at du kommer igang.
    Glem alt det der pjat med stress............


  • #9   19. maj 2012 Kram til Lea for dejlig historie:)

  • #10   19. maj 2012 F & Z : Næ, det var det vist ikke. Men jeg vidste ikke bedre.


  • #11   19. maj 2012 Lea: Stress er ikke pjat.
    Langt fra. Er lægeerklæret med stress, og det tærer rigtig meget på mig.


  • #12   19. maj 2012 Så.. self er det en bekymring.

  • #13   19. maj 2012 Jeg siger det her med kæmpe medfølelse og forståelse - Da jeg SELV er kronisk syg.

    MEN - du kan ikke gemme dig bag det smukling smiley - Ansvar kan man stadig tage, og opgaver kan man stadig løse - DU er bare nød til at finde ud af hvordan - Hvad gør dig stresset og hvordan ændre du det.
    Er det ved at skrive de daglige gøremål ned - punkt for punkt, med tider og steder.
    Er det at gøre det der skal gøres FØR kl 12 - for så har du resten af dagen til at slappe af...
    osv smiley

    Håber du forstår hvor jeg vil hen.
    Når man er kronisk syg skal man ikke arbejde RUNDT om ens sygdom - men MED den , det er langt langt nemmere smiley


  • #15   19. maj 2012 F&Z: Det ved jeg. Men har prøvet det sidste halve år, og har ikke fundet en måde at gøre det på endnu.

  • #16   19. maj 2012 jeg synes som den gamle kone jeg er at det er en smule sørgreligt at være ked af at blive 18 år ung smuk fager alder.....jeg bliver 63 den 30 og er i mit livs efterår (det er også smukt) Du er i dit livs forår og har en dejlig fremtid foran dig hvis du kæmper dig ud af den stres, nyd endelig din fest, for derer du værdsat....lillebror kommer nok....

  • #17   19. maj 2012 WHAT!? At blive 18 år bringer da de fede ting! Nyd det smiley

  • #18   19. maj 2012 Og bare vent, det med at stille op som fra barn til voksen, fortryder forældre :b

    Jeg var lige fyldt 18år og VILLE i byen efter karneval (aalborg)
    Sp brugte jeg min - jeg er 18år, jeg bestemmer selv. Hehehe. Så var jeg stadig kun et barn i min fars øjne, selvom jeg også havde fået voksen-sangen lige inden min fødselsdag smiley


  • #19   19. maj 2012 også var der os der tog på roskilde som 16 årige - MED mors fulde tilladelse og tillid;)

  • #20   19. maj 2012 Du skal ikke være ked af at blive 18.
    Ja, der kommer en masse ansvar, ved at blive 18.
    Men du behøver ikke være nervøs for at blive det.
    Det er på en måde dejligt at blive 18, og på en måde ikke ( syntes jeg. )
    Man kan få kørekort, du kan gå i byen, du kan alt mulig.
    Men.. så skal man også have et arbejde, du skal flytte ud selv ( på et tidspunkt ) du skal betale en masse regninger.. blablabla..
    Tag det som det kommer.
    Og skynd dig ikke ;o)
    Ja, jeg er 19.. gammel og grå.. Men.. voksen bliver jeg altså aldrig!
    Nyd det hele.
    Kram smiley


  • #21   19. maj 2012 det er bare en dag og en alder. Intet ændres, udover at du nu kan stemme og køre bil smiley

    Nyd dagen sammen med familie og venner.


  • #23   19. maj 2012 I andre NÅR'er kan altid muntre mig op smiley

  • #25   19. maj 2012 Jeg kan nu alligevel ikke lade være med at syntes det er sørgerligt at man i en alder af 18 år allerede har stress

    Man kan vælge at svælge i sin egen selvmelidenhed, eller man kan komme ud over stepperne og gøre noget ved det

    Hvis du ikke har lært det, er der nogen der har fejlet og det er sørgerligt, men ikke din skyld, men det er nu dit ansvar at gøre noget ved det

    Så istedet for at se på alt det negative i livet så kig på alt det positive og det man kan gøre noget ved. Ingen kommer igennem livet uden knubs, men man vælger selv, hvor længe det skal påvirke en

    Så se at få en god fødselsdag ud af det iaften


  • #27   19. maj 2012 Stefan det er ret sjældent at mænd bliver voksne så det er godt du har Majoren hjemme til at sige til når det bliver for meget tant og fjas... LOOOOL

  • #28   19. maj 2012 Thumbs up til Flatrunner's indlæg....

  • #29   19. maj 2012 Lægeerklæret stress. Det var der ikke nogen der fik for 20 år siden *gg*. Neeej du. Lev dit liv og lad være med at tænke alt for meget over tingene. Det er slet ikke farligt at blive 18 år. Jeg er selv 21 snart 22. Jeg sad med præcis samme følelse som dig. Jeg havde lyst til at tude og pakke mig væk fra verden. Men!- Jeg er SLET ikke voksen endnu. Husk at sig til dine forældre at de ikke skal have en forventning om at du pludselig kan det hele selv. Men det har de nok heller ikke, det er måske mere inde i dit hoved? Du vil jo altid være deres lille pige smiley Bare rolig, det skal nok gå alt sammen smiley

  • #30   19. maj 2012 Det er feedt at blive 18!! Nu syntes jeg dog godt lige det må gå lidt langsommere igen.... ! smiley

  • #32   20. maj 2012 Kan godt følge dig... -Har aldrig haft det godt med de der "milepæle i livet; at blive 20, 25 og 30...:-) - men lige 18 kunne jeg godt lide - havde gået og ventet på at kunne blive meldt ud af folkekirken på min 18-års fødselsdag (var blevet konfirmeret og døbt, selvom mine forældre havde sagt, at det var tosset - det blev jeg så enig med dem i ca. en måned senere - men nu havde jeg truffet beslutningen, og så måtte jeg sg... vente til jeg blev 18 med at melde mig ud)... - Men ellers føler jeg mig også yngre end det år jeg fylder, og kan stadig ikke forlige mig med tanken om at jeg NU er 33....

Kommentér på:
Glæder mig slet ikke ):

Annonce