817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

TO HVIDE KATTE! TO HVIDE KATTE!

SØGER DESPERAT NYT HJEM DA DE IKKE LÆNGERE MÅ VÆRE UDEKATTE HER HVOR DE BOR! DET ER TO DEJLIG KÆLNE KATTE. EN HAN OG EN HUND. DE ER LIGE BLEVET TO ÅR. EJER VILLE FINDE ET GODT HJEM TIL DEM, MEN DE SKAL VÆK HURTIGST MULIGT, DA HANKATTEN IKKE BRYDER SIG OM AT VÆRE INDEKAT. HAN SKAL HAVE MULIGHED FOR AT KUNNE KOMME UD. DER FØLGER ALT MED. DE ER NEUTRALISERET OG VACCINERET. SÅ ALT ER SOM DET SKAL VÆRE. DEL MEGET GERNE DA DET HASTER. DE SKAL HAVE HJEM INDEN LØRDAG ELLERS BLIVER DE AFLIVET!
RING PÅ 25174279
DE BOR I FREDERIKSVÆRK

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TO HVIDE KATTE!
  • #1   23. maj 2012 Man må ikke annoncere i forum.

Jeg ville nok aflive dem, hvis der ikke engang er tid til at finde dem gode og blivende hjem.

• #2   23. maj 2012 Så unge katte burde hellere afleveres på et kattehjem/internat, istedet for at blive aflivet!
    Jeg har delt dette. Håber der er nogle der kan tage dem, eller i det mindste bare hente dem og derefter selv finde et hjem til dem. Tror desværre ikke jeg har mulighed for det.
    Opdater gerne.

• #3   23. maj 2012 Men forstår ikke hvorfor de ikke lige kan beholde dem inde, indtil de har fundet et nyt hjem. En annonce på DBA eller kattegalleri kunne vel nok få dem solgt, især hvis de er gratis/billige!
    Jeg vil da mene at et par dage indenfor, er bedre end aflivning.

• #4   24. maj 2012 Det undre mig at man vænner sine katte til at være udendørs katte , hvis man i fremtiden bare giver så let op. At aflive kattene syntes jeg er synd. Hvorfor skalde lade livet pga ejeren ikke er sit ansvar bevist? En ting er , hvis de har så store adfærds mæssige problemer , eller hvis de er syge . Dog er der ( så vidt jeg kan læse mig frem til ) ikke snak om dette. Ja hvorfor ikke være sit ansvar bevidst og aflevere dyrene på et katte hjem?
    Det er ikke en falit erklæring at erkende at , man ikke magter at passe sine dyr
    . Dog er det i mine øjne en kæmpe falit erklæring at man ikke er sit ansvar bevidst og yder sit bedste, for at give dyrene en bedre fremtid. Mvh Andrea

• #5   25. maj 2012 Prøv dog og spørg i d til det før i skriver sådan noget! Vi HAR annonceret med dem i halvanden måned, og ingen respons! De skal væk hurtigt fordi ejer ikke har kunne holde dem inde, og har haft lukket dem ud to gange, og har fået klager. Hvis hun får en til bliver hun smidt ud! Tak til jer der ønsker dem godt.

• #6   25. maj 2012 Så aflevere dem dog på et internat?

• #7   25. maj 2012 Der er ingen der har plads! Har ringet til alle jeg kan!

• #8   25. maj 2012 Øv hvor ærgeligt. Sender en masse positive tanker til de små katte;=O)

• #9   25. maj 2012 Jeg kan bare ikke forstå hvorfor han/hun/I ikke kan holde dem inde. Jeg kender folk der har haft udekatte, faktisk vildkatte, som har vænnet sig til et indekatte liv.
    Har I prøvet på kattegalleri?
    Er der stadig ingen der har meldt at de kan overtage dem?

• #10   25. maj 2012 1 de ER vildkatte.
    2 de har været indekatte i 6 md
    3 han har pisset på ALT han kunne fordi han er stresset over at blive holdt inde
    Hun bliver nød til at lukke dem ude på et område der er halvanden gange halvanden meter når hun ikke er hjemme, og når hun sover!

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #12   26. maj 2012 *hmm* TO katte - en han og en hund.

Er det ikke tre...? ;O)P

• #14   12. jun 2012 hej.nej har ikke fået hjem. de søger stadig desperat!!

Kommentér på:
TO HVIDE KATTE!

Annonce