5.829 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hjælp til at sprøjte mod ukrudt under hæk hjælp til at sprøjte mod ukrudt under hæk

findes der noget man kan sprøjte med mod ukrudt, som ikke får ens hæk til at gå ud, da jeg har dårligt ryg, og tråd hegn op af min hæk er det ikke nemt for mig at få det fjernet på anden måde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til at sprøjte mod ukrudt under hæk
  • #1   26. maj 2012 Min nabo er miljøingenør, han sprøjeter deres kant langs hækken med afløbsrens, det går kun ud over det det rammer, han siger det ikke er skadeligt for miljøet, og det tror jeg på når han siger det:) - har ikke selv prøvet det.

• #2   26. maj 2012 nå ja det er en liguster og ca. 4 år vil jeg tro

• #3   26. maj 2012 ALDRIG om jeg ville bruge afløbsrens nogen andre steder end i afløb....
    Det er pisse giftigt ..... og hvis dyr... ( hunde ) kommer til at spise det græs eller ukrudt man har hældt det på...... så ætser det simpelthen mund og spiserør op......

Jeg ville holde mig langt væk fra det...... ( selvom en klog "miljøingeniør " siger det )....

• #4   26. maj 2012 Jeg bruger bare en ukrudsdamper, når ånden kommer over mig smiley

• #5   26. maj 2012 Jan N

Hvis jeg var dig ... og ikke selv kunne fjerne det ..... ville jeg spørge en teenager ( der mangler lommepenge ) ... om at hjælpe dig...... og betale mig fra det ....:o)

• #6   26. maj 2012 HVIS nu din hæk ikke har blade HELT ned til jorden. Og HVIS du sprøjter en aften hvor det er HELT vindstille og er MEGET forsigtig så kan du godt bruge Roundup. Det kan være en fordel at lave et hul ibunden af en tom marmeladespand som du kan sætte på sprøjten. Så det virker lige som en skærm (forstår du hvad jeg mener). Så kan det ikke sprøjte så meget ud til siderne.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #7   26. maj 2012 Toxan til bredbladet ukrudt.

Det virker!

Nå ja, det er ikke en and, det er ikke løgn, det står ingen steder. Jeg HAR selv prøvet det, og der var INGEN, da jeg gjorde det, så der er ingen beviser på det.

Men det virker, Toxan...

• #8   26. maj 2012 Margit har fat i den lange ende. Jeg bruger også bondemands Roundup og det dræber alt hva det kommer på af blade. Mens rødder og stammer kan svømme i det uden det går ud

• #9   26. maj 2012 Nemlig Balder...... Og hvis buske og træer er store nok så kan de også sagtens tåle en lille smule på bladene. Jo større plante jo mere gift skal der til for at slå den ihjel.

• #10   26. maj 2012 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna * ha ha jeg bor lige ud til en legeplads, kan lige se mig komme med et bundt sedler og spørge om der er nogen børn der vil med hjem. ej det bliver nok en gang sprøjte gift der skal til

• #11   26. maj 2012 Jan N

*LOOOOL*....... nææææ det kan jeg sgu godt se kan gå galt.....

Men det kunne jo være , der var en nabo du kendte , som havde en Teenager......eller måske slet ikke en teenager...... men en folkepensionist... der ville have lidt havearbejde og et lille tilskud til pensionen.

• #12   26. maj 2012 ja ideen er som sådan fin nok

Kommentér på:
hjælp til at sprøjte mod ukrudt under hæk

Annonce