{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
33.406 visninger | Oprettet:

Brudens tale {{forumTopicSubject}}

Talen til min kommende mand. Vil gerne have konstruktivt kritik smiley




Kære XXX
Min skat
Og nu min mand….

Lykken er at gribe chancen…
At møde en fyr for kun at se ham hver weekend i tre uger og derefter at rykke teltpælene op og flytte 300 km væk fra alt det man kender fordi man føler at han er den rigtige… Det må kaldes at gribe en chance. Efter 8 år, to dejlige drenge og nu et ægteskab kan jeg uden tvivl sige at JA lykken er at gribe chancen!

Vejen hertil har af og til været ujævn og fuld af bump… Sådan er det når modsætninger mødes. Der har været et par skarpe kanter eller tre der lige skulle pudses af… Jeg har endda engang sagt til dig at det var utroligt at vi stadig var sammen, men dit svar til det var: Men vi ER stadig sammen og det må der jo være en grund til!

Hver gang jeg hører en bestemt linje i en bestemt sang tænker jeg på det du sagde dengang fordi du har bare ret:

Vi to har mere end kærlighed, vi to bliver bare ved og jeg elsker dig, for altid

At jeg elsker dig ved du godt, det er vi gode til at fortælle hinanden, og ja vi har jo faktisk også lige bekræftet det engang mere overfor de folk vi holder af. Derfor har jeg valgt at tale til dig om hvorfor jeg elsker dig.

Jeg elsker dig fordi du er min allerbedste ven

Jeg elsker dig fordi du har gjort mig til mor til to perfekte og elskede drenge

Jeg elsker dig fordi ingen anden kan giv mig modspil på den måde som du kan

Jeg elsker dig når du kommer ind som et barn med julelys i øjnene og fortæller hvor fin Suzi er og hvor godt hun kører (MC)

Jeg elsker dig for din evige optimisme og positive sind

Jeg elsker dig selv når du sætter dine beskidte fingre på mine nyvaskede døre

Jeg elsker dig fordi du stadig kan gøre mig forelsket i dig

Jeg elsker dig fordi jeg aldrig vil glemme hvor stolt du så ud da du bar XX ud fra sygehuset da vi skulle hjem efter han var blevet født.

Jeg elsker dig fordi du gør mig tryg

Jeg elsker dig også når du tager hænderne i siden mens du siger til mig at nu kan jeg godt skrue lidt ned for det pædagog-psykologiske pis.

Jeg elsker dig fordi vi kan grine sammen og fordi vi ikke altid behøver at tage tingene så højtidelig

Jeg elsker dig også når du ikke er til at drive ud af sengen om morgenen

Jeg elsker dig når du kærligt kigger på XX og kalder ham en bingel
Jeg elsker dig fordi du er den du er

Og til sidst:
Så elsker jeg dig fordi at uden dig ville jeg ikke være mig.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brudens tale
Kommentér på:
Brudens tale

Annonce