Øjenbetændelse...spørgsmål.. Øjenbetændelse...spørgsmål..
For første gang nogen siden i mit 28 årige liv har jeg fået øjenbetændelse.. av for helvede
Men jeg ved ikke præcis hvornår man skal gå til lægen, ihvertfald er det ikke noget jeg vil belemre vagtlægen med(de har travlt nok i forvejen) så uanset hvad kan det vel vente til i morgen
Jeg bruger kontaktlinser, men har selvfølgelig fjernet disse siden igår da jeg var generet.. I dag er der puds som jeg fjerner et par gange i timen.. mit øje er rødt og gør ondt.. Har renset lidt i hjemmelavet saltvand, og så fået nogle øjendråber mod øjenbetændelse der hedder kloramfenikol af min mor, som jeg har prøvet af dryppe lidt med..
HVornår går man til lægen med det? og er der noget andet end det jeg gør jeg kan gøre selv? Syns mit øje er hævet og som sagt gør det altså også ondt øv
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
Når jeg har haft alm. øjenbetændelse har det ikke gjort mega meget nas, bare lidt generende.
Min søster fik for et par år siden "øjenbetændelse", men da det var så smertefuldt og hævede op endte hun hos vagtlægen, der sendte hende akut til øjenlægen, og hun kom i en kraftig behandling, og skulle tjekkes kort efter.
Under alle omstændigheder skal du til lægen, øjenbetændelse er noget smitsom stads. Så husk at vaske fingre så snart du har haft dem i nærheden af øjnene, og undgå at gide fra det ene øje til det andet.
God bedring
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 652
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 226
jan 2007
jan 2007
Ringer kl 08 i morgen tidlig til lægen, kan ik li at bruge vagtlægen når det "bare" er det
Øjenbetændelse...spørgsmål..