360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Gode og dårlige erfaringer?? Gode og dårlige erfaringer??

Omkring gulve smiley
Hvad for noget gulv har i og hvad har i bedst erfaring med?? vi havde en New Foundlænder imens vi havde gulvtæppe på i stuen men var dengang gald for vi fik trægulv.. Nu skal vores trægulv i stuen snart skiftes til en bedre kvalitet men så overvejer vi også gulvtæppe igen.. Skal lige fortælles at der bor to hunde og to folk i vores hus.. Hvad ville i foreslå??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode og dårlige erfaringer??
  • #1   17. jul 2006 Vi har sådan nogle gulvfliser i køkkenet. Det kan jeg rigtig godt li :o)
    Dejlig nemt at rengøre og så et det pænt synes jeg.
    Det kan ses på nogle af Baltazars billeder ;o)

• #2   17. jul 2006 kigger med her... ha haft snakket med nogen omkring om hunden gå og spænder i ryggen når de gå på laket træ gulve,,,, men vi kun ikke rigtide blive ening om de to skade af det... io minder grad

• #3   17. jul 2006 Jeg kan bedst lide at have gulvtæppe på med hunde i huset, de kan bedre lege osv på det uden at glide og forvride ledbånd osv.. Men desværre vil det blive meget dyrt at få på her i min stue da den har en masse skæve vinkler... Så jeg har bare et stort løst liggende der hvor hundene leger mest...

• #4   17. jul 2006 Anita Æ.. vi er ved at lave hus om og skal derfor også have fliser i køkkenet hvor vi lige nu har lenolium.. Men hvad har du i stuen?? HVis dine hunde må være i stuen..

• #5   17. jul 2006 Nadja.. ja mine hunde har nemlig også svært ved at stå fast på vores glatte gulv i stuen... Men jeg synes også næsten bare at vores hunde fælder så meget at det måske bliver hehe et sort tæppe vi får fra den ene dag til den anden... selvom vi ligger et lyst på smiley

• #6   17. jul 2006 Alma>> LOOOL**

• #7   17. jul 2006 I stuen har vi gulvtæppe hvilket jeg ikke rigtig kan li.
    Ih alle de dumme pletter der kan komme på sådan et gulvtæppe når man har dyr :o(
    Hundetis og bræk. Mums mums.
    Når vi en gang skal ud og se på hus, skal vi kigge efter hvad der er under gulvtæpper osv. For jeg vil ikke ha gulvtæppe ;o)
    Så hellere et lille tæppe under sofabordet eller noget.

Men sådan er jeg :o)

• #8   17. jul 2006 Alma>> Laver de ikke ridser i det??

• #9   17. jul 2006 Anita Æ>> Hehe ja tak.. vi havde også et lille lyst rigtig fint et under stuebordet.. det var bare så hurtigt grimt...

• #10   17. jul 2006 trægulv helt klart... men husk ikke at vælge en blød type som f.eks. ask.. det bliver grimt med tiden med hundepoter og lign.

• #11   17. jul 2006 Jeg har hvidolieret aske træsgulve i min stue og fliser i resten af huset, mit trægulv er 1½ år gammelt og man kan godt se på det at her bor 2 bullerbasser, jeg træner hårdt på at vild/voldsom leg KUN er udenfor, så gulvet holder længst muligt.
    Men bortset fra ridserne er det nemt at holde, mht det griserri der nu er med de kære vovser.
    vh lotte

• #12   17. jul 2006 Ps Vi blev anbefalet ask, da det skulle være nemt at "dampe" ridserne op igen

Kommentér på:
Gode og dårlige erfaringer??

Annonce