739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude? Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude?

Hej kære HG
Nu er det snart meeeget længe siden at jeg har været herinde. Kan se der er sket ændringer med opsætning m.v., men hvad med jer? Er der også sket en masse?

Jeg ha nu gået et år med brækkety ankel, som desværre ikke arter sig helt som den skulle, men skønne dejlige Keesha har været noget så tålmodig og fundet sig i mindre motion og aktivering. Hun er også over 7½ år nu, men på ingen måde en gammel hund. Eller er det fordi hun er ved at være halvgammel, at hun "nøjes"? Hvornår har I erfaring med, at jeres hund begynder at blive ældre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude?
  • #1   20. jun 2012 Det er nok kun for en kort bemærkning, når jeg er hos min kæreste, men Tak Maria!Jeg kom lige for sent til aftentråen, som kører et andet sted......skal jo lige lære det nye HG at kende og finde rundt ;o)

• #2   20. jun 2012 åh lyder dælme skidt med den ankel:( Kan godt huske da den gik i stykker. Øv. Håber snart den arter sig.
    Mht til alderdom. Jeg kan kun mærke det på hendes hørelse (hun er 12) og hendes stædighed. Hun får nogen fikse ideer af og til.. (og får også lidt lov at slippe af sted med dem;))

• #3   20. jun 2012 Hej Miemiv, dejligt du er hos os igen smiley - øv hvor træls med din skade, x'er fingre for at det går i orden igen. Ja, der er sket en del på HG, men ellers er alt som det plejer, hyggelige tråde, småskænderier og de store dramaer, så der er der intet nyt;) - hav det godt, og rigtig god bedring med foden!

• #4   20. jun 2012 Mærker heller ingen ændring på min. Hun bliver 6 til november. Hun har dog fået et par hvide knurhår smiley

• #5   23. jun 2012 Hej igen og tak for jeres søde svar smiley
    Det går lidt op og ned med min fus, men jo mere jeg selv kommer ud med Keesha og evt. sammen med andre hunde, des mere bliver hun også sit "gamle" - eller skal man sige "yngre" jeg smiley Hun har stadig en utrolig energi - og frækhed, selvom hun er meget mere rolig og afslappet hjemme.
    Det er altså utroligt hvordan en hund tilpasser sig omstændighederne.....tankevækkende i forhold til f.eks. mishandlede og svigtede hunde, som alligevel er trofaste........?

• #6   23. jun 2012 Velkommen tilbage smiley

Øv da med den dumme ankel smiley Jeg døjer også stadig med den knæskade jeg fik for 2 år siden..... Det vil heller ikke blive bedre smiley
    Min hund er nu 8 og han har også bare været så god i de sidste 2 år... Der er været perioder, hvor jeg ikke har kunne gå med ham og perioder hvor jeg kun kan gå små korte ture og andre perioder hvor jeg kan gå ok lange ture. Han finder sig bare i det. Ellers er det kun blevet til aktivering i haven smiley

Rigtig god bedring, Miemiv smiley Hvor er det rart at have dig tilbage....

• #7   26. jun 2012 Hovsa! Havde helt glemt denne tråd, og skal stadig lige lære at manøvrere rundt i det nye HG. :o)

Pletpølsen....., Mange tak for svar og tusind tak samt god bedring med dit dumme knæ.;-)
    Ja, jeg tror også bare at hunde i den alder bliver bedre til at affinde sig med lidt mindre aktivering. De er jo for længst kommet over lømmelalderen. Men derfor kan jeg nu stadig hav3 dårlig samvittighed. Heldigvis har vi stadig gode frie områder, hvor hun kan løbe uden snor, hvor der stort set ikke kommer andre end evt. nogen vi kender, og ellers er området overskueligt, så hun hurtigt kan blive kaldt på plads. Jeg kan jo ikke rende flere km med hende mere.
    Dejligt at din også kan nøjes med mindre i perioder smiley

Kommentér på:
Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude?

Annonce