739 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude? Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude?
Hej kære HG
Nu er det snart meeeget længe siden at jeg har været herinde. Kan se der er sket ændringer med opsætning m.v., men hvad med jer? Er der også sket en masse?
Jeg ha nu gået et år med brækkety ankel, som desværre ikke arter sig helt som den skulle, men skønne dejlige Keesha har været noget så tålmodig og fundet sig i mindre motion og aktivering. Hun er også over 7½ år nu, men på ingen måde en gammel hund. Eller er det fordi hun er ved at være halvgammel, at hun "nøjes"? Hvornår har I erfaring med, at jeres hund begynder at blive ældre?
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 241 Svar: 9.474
Mht til alderdom. Jeg kan kun mærke det på hendes hørelse (hun er 12) og hendes stædighed. Hun får nogen fikse ideer af og til.. (og får også lidt lov at slippe af sted med dem;))
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.003
aug 2007
Det går lidt op og ned med min fus, men jo mere jeg selv kommer ud med Keesha og evt. sammen med andre hunde, des mere bliver hun også sit "gamle" - eller skal man sige "yngre" jeg
Det er altså utroligt hvordan en hund tilpasser sig omstændighederne.....tankevækkende i forhold til f.eks. mishandlede og svigtede hunde, som alligevel er trofaste........?
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Øv da med den dumme ankel
Min hund er nu 8 og han har også bare været så god i de sidste 2 år... Der er været perioder, hvor jeg ikke har kunne gå med ham og perioder hvor jeg kun kan gå små korte ture og andre perioder hvor jeg kan gå ok lange ture. Han finder sig bare i det. Ellers er det kun blevet til aktivering i haven
Rigtig god bedring, Miemiv
aug 2007
Pletpølsen....., Mange tak for svar og tusind tak samt god bedring med dit dumme knæ.;-)
Ja, jeg tror også bare at hunde i den alder bliver bedre til at affinde sig med lidt mindre aktivering. De er jo for længst kommet over lømmelalderen. Men derfor kan jeg nu stadig hav3 dårlig samvittighed. Heldigvis har vi stadig gode frie områder, hvor hun kan løbe uden snor, hvor der stort set ikke kommer andre end evt. nogen vi kender, og ellers er området overskueligt, så hun hurtigt kan blive kaldt på plads. Jeg kan jo ikke rende flere km med hende mere.
Dejligt at din også kan nøjes med mindre i perioder
Hey...I'm back (lidt) Nogen natteravne derude?