{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Hævnkaraktere - sjovt ik ? {{forumTopicSubject}}

Ej hved i hvad, jeg sys godt nok det efterhånden er ret morsomt at se hvordan bl.a. voksne mennesker herinde kan opføre sig. Jeg ved ikke om i har hørt det herinde før, men hævnkaraktere, dem er der godt nok mange af til mine hunde. Bare fordi at folk ikke vil have karakteren middel, så smidder de lav eller middel tilbage igen, af ren hævn. Det er morsomt.
Hvad er der slemt hved middel.?
Jeg giver da middel til dem jeg sys er middel. Ellers har jeg da slet ik ekstra høj nok, hvis middel hunde ska ha høj, og dem der er mere end middel ska ha Ekstra Høj. Karakter-skalaen er der fordi den skal bruges ærligt.
Men folk bliver bare sure, smidder igen, og når de får svar på hvad de spørger om blir de bare mere sure. Hvorfor er man så sådan et sted, hvis man ikke engang kan tåle noget så enkelt som karakter-skalaen ? Det undre jeg mig nogle gange over. Og så at det er voksne mennesker. Helt ærligt, prøv da lige at være lidt mere hyggelig i stedet for at blive sur.

Nå, ville bare lige fortælle jer mine tanker, så har i lidt at tænke over smiley For jeg sys sørme det er noget mærkeligt noget at gøre smiley !

Ha en fortsat god aften - mig og hundene vil spise nu (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævnkaraktere - sjovt ik ?
  • #1   18. jul 2006 Jeg giver keraktere ud fra billeder og tekst.. Hvis der ikke står særlig meget om hunden, så giver jeg altså middel.. Synes der skal være en balance imellem tekst og billeder...

  • #2   18. jul 2006 Med hensyn til billeder kræves der kun et , fra hunde galleriets side, så synes ikke man kan dømme ud fra, antal af billeder...

  • #3   18. jul 2006 Hvad får dig til at være sikker på at det er hævnkarakterer? Måske synes de folk der giver dine hunde middel eller lav også blot at de bruger hele skalaen af karaktererne. Hvis du selv deler ud af hele skalaen så må du da også være i stand til at modtage - ja det burde man jo nok kunne alligevel...
    Men husk på at ligemeget hvad andre mener om vores hunde så har de den samme værdig for os som før de modtog en middel eller lav...

    / Trine


  • #4   18. jul 2006 Hvis jeg får middel af nogle, som jeg selv har givet høj, vil jeg sandsynligvis sammenligne galleriet hos de to hunde...
    Hvis jeg så mener at kvaliteteten er ens, vil jeg sikkert slette den høje....
    Bruger ikke middel, da der er folk det vil støde....og det er der absolut ingen grund til på et fritidssted....


  • #5   18. jul 2006 synes det er noget underligt noget at lave hævnkaraktere- og for den sags skyld at rette en karakter fordi man ikke lige selv får høj... personligt lader jeg også bare være med at stemme hvis de ikke er til høj- for så slipper man for brokket... men helt ærligt må man da os ku klare at få en middel selv om det jo selvfølgelig er lækrest at få en høj smiley

  • #6   18. jul 2006 hvis jeg synes en hund ikke er en høj værd lader jeg være med at stemme ved den... for ved hvor sure og kede af det nogle blir... smiley og synes dette sted skal være et sjovt og hyggeligt sted

  • #7   18. jul 2006 det er ikke det der er vigtigst. alt det karakter sjov!

    det betyder mere for mig at folk giver mig en god kommentar, hvor i jeg kan høre at de har gidet se på min hund, og hvis de så har givet hende mindre end høj, vil det selvfølgelig være rart med en begrundelse, måske kunne man gøre noget ved det til en anden gang, hvis feks karakteren er begrundet i billed eller tekst mangel


  • #8   18. jul 2006 Jeg plejer altid at spørge vedkommende (Det er så sket en ghang, men alligevel) hvorfor jeg har fået enten middel eller lav.. Synes altid det er rart med en begrundelse, så man ved hvad man evt. kan ændre

Kommentér på:
Hævnkaraktere - sjovt ik ?

Annonce