{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MiniUSB til iPhone
  • #1   29. jun 2012 Ja du skal vidst bare have en mini usb til usb hunstik og så bare bruge dit iphonekabel smiley

• #2   29. jun 2012 Vi kunne ikke få det til at virke med usb-indgangen og iphonekablet. Vi måtte have fat i et specialkabel, som skulle proppes i stikket "ipod"

• #3   29. jun 2012 Som jeg har forstået det, så skal dit anlæg i bilen være kompatibel med Ipod/Iphone for overhovedet at kunne afspilles.
    Men det kan jo være at den har Blluetooth - altså dit anlæg i bilen, for så kan du måske afspille via bluetooth.
    Det gør jeg, men sætter den samtidig til usb stikket i anlægget for at den kan lade op. Ellers tager den lidt strøm - altså tlf.

• #4   29. jun 2012 Puuhaa... hehe...
    Det er et halvgammelt anlæg.. Bluetooth har det i hvert fald ikke...
    Måske skulle jeg bare købe et nyt anlæg...
    Kan de ikke efterhånden fåes ret billigt til iPhone??

• #5   29. jun 2012 Der er nogle biler der ikke kan afspille fra IPhone, men kun IPod/USB - Det er hvis man har en masse forskelligt liggende på ens IPhone, så kan anlæget vidst ikke altid finde ud af det..
    Jeg bruger USB i min bil, synes det er nemmere (og i mit tilfælde pænere, da den er synlig og ikke inde i fx handskerummet) :o)

• #6   29. jun 2012 Der er i mange prislejer, men omkring 1000 skal man regne med. Ellers find en brugt, hvis det er f.eks på Bilgalleri.dk eller DBA.dk.
    Bare søg under bluetooth radio.
    Min kan afspille lyd vha bluetooth audio. Den koster 1000 ved thansen lige pt og er som restsalg, hvis du kigger efter den. X-zound er mærket. Havde jeg råd, så havde jeg købt en anden radio, da jeg ikke er så vild med den, jeg har, men det er god nok til pengene.

• #7   29. jun 2012 Kig på carsound.dk de har som regl nogle gode tilbud

Kommentér på:
MiniUSB til iPhone

Annonce