{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Min dumme far! :D {{forumTopicSubject}}

Ja min far har passet Konrad, fordi jeg skulle med en veninde til eksamen.
Nu har jeg så mine problemer med at få ham igen - hvilket jeg tit har.

Min far ELSKER Konrad, og han er ret god til at finde på gode undskyldninger. smiley
haha smiley

Se f.eks. denne samtale fra idag

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/69712-min_aandssvage_far_d?status=1#_=_

Altså har i samme problemer med jeres forældre, eller er min far et særtilfælde :D?

Jeg savner sgu min hunni smiley Men jeg ved at han har det FANTASTISK hos min far sammen med de andre hunde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min dumme far! :D
  • #2   29. jun 2012 hehehe uuuh de samtaler jeg har også med min mor - ikke helt på samme måde da vi bor sammen men når jeg truer med at sælge pølsen så skære hun lige igennem og siger ( til pølsen, ikke til mig ) "baaare rolig, mormor har førstekøbsret, så du skal kun flytte værelse" *G*
    Hun truer med , når jeg får min egen lejlighed, at komme og stjæle hende i tide og utide smiley - det går nu nok, Pølsen er ligeså glad for hende !


  • #3   29. jun 2012 Jeg synes nu også at det er trist og svært når Konrad ikke er her.
    Men jeg ved at han hygger sig med de andre hunde, og her er han jo alene indtil jeg finder en ven til ham smiley

    Haha smiley Jeg får heller ikke lov til at gå af med Konrad. Hvis jeg skulle af med ham, så var min far der som den første smiley
    Han elsker virkelig det lille pus smiley
    Da jeg slæbte ham med hjem (da jeg boede hjemme) jamen så var der det ene og det andet i vejen, og føj han var grim smiley Men efter en uge, så var det hans bedste ven smiley Han er sgu sjov min far smiley

    Da jeg flyttede gik der en måned før jeg fik lov til at få ham med op i lejligheden. For hver gang jeg skulle hente ham, kom den ene undskyldning efter den anden smiley HAHA smiley


  • #4   29. jun 2012 Ha ha ja lyder temmelig velkendt smiley Den lille tykke æææææææælsker mormor.! Han stryger lige forbi mig og over til hende med den største kærligheds erklæring han kan finde frem, hvis vi kommer ind af døren samtidig. Og her har mormor også førstekøbsret smiley

  • #5   29. jun 2012 Det er skønt smiley Konrad er også meget glad for at se min far, men det ses tydeligt hvem han elsker højest i hele verden, når min far kommer med ham smiley Godt han ikke er en GD for så blev min far da slæbt efter bagefter smiley

    Jeg fik for nyligt en ny hund (som tidl. ejer desværre ikke mente at jeg var ansvarlig nok til at have, så hun hentede hende igen smiley ?!?!?!?!?!?! ), og min far havde passet dem, da jeg skulle til KBH.
    Begge hunde havde hygget sig HELT vildt hos min far, men da han kom med dem, så trak den ene mere end den anden for at komme hen til mig. Det er det skønne ved gensyn smiley


  • #6   29. jun 2012 På den anden side vil den lille tykke gøre meget for ynglingsguffen der altid ligger i mormors lomme smiley

  • #7   29. jun 2012 Min far har mere travlt med at sige goddag og kysse hunden, når vi kommer på besøg eller de gør inden han siger goddag til sine børnebørn smiley

    Mine forældre skal også passe ham, når vi skal på ferie og jeg er sikker på, jeg får en møg forkælet og total uopdragen dreng hjem igen smiley


  • #8   30. jun 2012 Godt nyt - min far har afleveret konrad smiley
    Så nu ved jeg hvem jeg skal putte med i nat smiley


Kommentér på:
Min dumme far! :D

Annonce