{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Til rygerne der har et lille ønske om at stoppe :-) {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten har købt sådan nogle E-Cigs - Og efter at have prøvet en masse forskellige fandt vi endelig nogle som opfyldte de krav som nu bliver stilt - Smagen, den lille kradsen, masser af røg samt følelsen af at ryge noget smiley de ting som gør det svært at slippe..

Man bapper godt nok en del på den, men det er ufarlig røg og det lugter ikke eller noget smiley (self hvis man køber med nikotin er det jo en gift)

E-Ciggen vi købte er (link fjernet) men det kan købes i tyskland for 250 kr.. det tilrådes at der købes nogle atomizer som koster 25 kr. stk ved samme forretning samt at hvis man er mere end 1 der skal stoppe skal man have et ekstra batteri hver smiley

Prisen er så den gode ved det, det koster omkring 100 kr / md at ryge det for 2 personer selvføgelig alt afhængig hvor meget man ryger.. Vi ryger meget på vores og det koster ca 100 kr / md smiley her er der så ikke med beregnet startindskuddet..

Samtidig kan man selv vælge hvilke smage man vil have. f.eks. er der også normal cecil, men også chokolade lakrids eller næsten hvad man nu kunne forestille mig smiley

ville egentligt bare dele for der findes rigtig mange utrolig dårlige e-cigs men den her opfylder i hvert fald de krav vi havde, og de var ikke små smiley

PS. Har intet at gøre med forretningen, der var bare der hvor vi købte den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til rygerne der har et lille ønske om at stoppe :-)
  • #1   3. jul 2012 I stedet for de forbrændere der er med der kan jeg anbefale man prøver Ce4 clearomizer eller måske en vivi nova, de holder længere og kan rengøringes. Hvis man stadig vil have atomizer tank vil jeg bruge type C eller en Biansi imist, begge systemer kan skilles og rengøring og man kan købe et nyt forbrænderhoved i stedet for at købe hele atomizeren. Men det kommer nok når i er kommet i gang smiley

• #3   3. jul 2012 Jeg vil så sige, det STINKER. Det kommer sikkert an på varianten, men min kæreste har haft to slags nu. Den ene værre end den anden. Jeg er ellers ikke hys, men det er lige ved, jeg ikke kan være i stue med den der sødlige dunst. Det er som en blanding af pibetobak og virkelig dårlige røgelsespinde

• #4   3. jul 2012 Mine forældre bruger dem også smiley
    Og de er og VILDT glade for dem.. Også på grund af de mange farver og smage man så kan få.. Men de anbefaler dem også.. Og jeg bapper da på dem når jeg er der.. HAHA .. Så har selv overvejet at få en .. smiley

• #5   3. jul 2012 Jeg har brugt dem siden januar og savner slet ikke at ryge! Dog gider jeg slet ikke atomizers. Jeg er til enten DCtank eller Ce4+

• #7   3. jul 2012 Marianne K - Det er nok den smag han bruger som lugter smiley

La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig . - Kan du komme med nogle links? smiley

• #8   3. jul 2012 Lajla & Fox Terrierne * - Det vil jeg tro men vil ikke vide mig sikker da der findes maaange forskellige af dem smiley

• #9   3. jul 2012 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig . - Nu har jeg taget dig på ordet og købt 3 x clearomizer smiley Så må vi håbe du har ret smiley

• #10   3. jul 2012 Ha ha ha ..... prøv at læse på nettet..... man får tyndskid af de E
    -cigaretter..... jeg kender også flere der har fået det....*GG*
    Så kan man jo vælge om man vil sidde i sofaen og nyde en rigtig smøg.... eller man vil sidde på tønden og inhalere vanddamp....;)

Men ja.... dejligt for dem der kan tåle dem..... og ja.... rent hus der ikke lugter .

• #11   3. jul 2012 Det har jeg nu ikke oplevet smiley Men ja det siger mange, men det skulle skyldes at kroppen er i gang med noget afgiftning eller noget synes jeg at jeg kunne huske smiley

• #13   3. jul 2012 Tror lækagen har lige så meget med den måde man ryger på. f.eks. Min og kærestens.. når hun ryger lækker den og min gør ikke.. så kan vi bytte, og så lækker hendes (min gamle) og min (hendes gamle) lækker ikke smiley

• #15   3. jul 2012 MIn kæreste har en, og den stinker lige så meget som en vandpibe..

• #16   3. jul 2012 Irene

Alt kan vel alde sig gøre, men nu er vi mange der har et mindre afhængighedsproblem som ikke "bare" kan stoppes. Man er også nødt til at programmere sig selv fra lysten og behovet for at ryge. At erstatte det med noget andet er måske ikke den smarteste metode, men den er mere effektiv end at torturere sig selv med det uopfyldte behov og de evige tanker.

Jeg har ikke røget i 2 dage. Jeg har med vilje bare undladt at købe cigaretter fordi jeg føler at jeg har røget for meget på det sidste. Ikke fordi jeg tror at jeg skal holde op nu (så er det at jeg ikke kan), men for lige at få en fornemmelse af hvor slemt det er... Jeg har stort set ikke tænkt på andet i 2 dage. Jeg har ikke noget fysisk behov for at ryge (endnu?), men jeg tænker på det hele tiden hvis ikke jeg må/kan. Det får alt for meget opmærksomhed, hvis det er noget jeg skal være bevidst om ikke at gøre hele tiden. Så er det nemmere med en e-pind til lige at tage toppen. smiley

... Ikke at den metode virkede i sin tid. Der kom lige en roskildefestival, og nu er opladeren i stykker smiley

Til snakken om lugt: min er en helt lille 510 Titan E-Nic, som ikke lugter (jeg ryger menthol og kiwi). Den har hellere ikke lige så heftig en damp som nogle af de store... Til gengæld er der noget helt galt med opladeren.

• #19   3. jul 2012 Irene

Så er du da hellere ikke selv bare stoppet. Du har fået piller.

• #20   4. jul 2012 Hvordan i al verden virker al det der??? Var lige inde på linket.....og synes næsten det er den store videnskab!!!!!!
    Vil gerne holde op med at ryge....eller i hvert fald skære ned smiley

Nogen der evt. kan hjælpe mig til hvad og hvor meget jeg skal købe af det forskellige??

• #22   4. jul 2012 Riley - Det er ikke nogen speciel videnskab smiley Man hælder noget væske ned i beholderen trykker på knappen og suger smiley

Kommentér på:
Til rygerne der har et lille ønske om at stoppe :-)

Annonce