Hvil i fred lille kat :( (Lidt Langt) {{forumTopicSubject}}
Jeg blev temmelig chokeret på gåturen med Thomsen i dag.
Det hele startede med jeg synes vi skulle gå rundt i byen, fordi det er nemmere at finde skygge. Vi kommer så gående, og ser så en kat lidt længere fremme. Thomsen trækker lidt til, fordi han jo gerne vil hen til den. Men i det samme kommer der en bil kørende, med 40 km/t på en vej hvor man kun må køre 20. Katten stod på vejen i det samme som bilen kom, og var næsten over på den side hvor bilen ikke kørte. Men dem i bilen har åbenbart ikke tid til at bremse lidt og kører lidt langsommere, de vælger så at dytte så katten bliver forskrækket og løber direkte hen til bilen og bliver så kørt over.
Der står jeg så, og ser på en kat der ligger spræller i 10 sekunder (noget som føltes som meget længere) måske er det efterdød kramper eller så var den stadig i live, hvem ved. Da den så stopper med at sprælle går jeg hen til den, for at sikre mig den var død. Det var den
Jeg får fat i min mor, som så ringer til nogle som kan fjerne katten.
Jeg må indrømme at det var et rigtigt hårdt syn at se på
Det skal lige siges, at jeg udmærket godt ved at katte skal blive på egen matrikel. Men når man nu køre et dyr ned, jeg synes stadig man lige kunne bruge 5 minutter til at tjekke om det var død eller levende, også ringe til nogen der kan fjerne den.
feb 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 281 Svar: 2.342
feb 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 281 Svar: 2.342
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.855
Det er da for dårligt, at de ikke sætter farten ned - OG at de ikke stopper efter, og sørger for at finde ud af om den er død og om den evt har et halsbånd eller andet..
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.328
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.891
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.210
Hvil i fred lille kat :( (Lidt Langt)