{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.905 visninger | Oprettet:

Efterlysning af person! Hjælp med at dele! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt, at det måske er håbløst eller måske dumt, eller imod reglerne, men jeg vælger altså lige at efterlyse min venindes mor her på hundegalleri.

Min veninde, Christina, har ikke set sin mor siden april-måned, så nu har hun valgt at få hende efterlyst på FB og hos politiet.

Hendes efterlysning lyder sådan her:
"DEL, DET - ISÆR HVIS DU ER FRA ÅRHUS OMRÅDET - DET VILLE GØRE MIG RIGTIGT GLAD


Selvom det måske vil virke utroligt useriøst, vil jeg alligevel, håbe lidt på at nogen vil tage mig seriøst.

Jeg vil gerne efterlyse min mor, Tanja Jensen.
Hun forsvandt fra hendes daværende midlertidige hjem i Tilst, om morgenen den 20. april 2012, og sagde hun ville ind til Århus C for at købe et par sko. Siden er hun ikke kommet hjem, og har på ingen måder været til at komme i kontakt med. Hun er blevet set i Århus C, ved domkirken for ca. to uger siden.
Hun er 185 cm. høj, kort hår, meget tynd, med brede skuldre mm.

Jeg håber inderligt at det bliver taget alvorligt."

Billede:
(link fjernet)

Min veninde har yderligere tilføjet dette til hendes billede, hvilket hun gjorde efter jeg var gået i seng i går:


"Kære Facebook.
Jeg leder denne kvinde til højre.
Det handler om min mor, Tanja Jensen. Hun er 41 år gammel. Hun er 185 høj, ret tynd men med brede skuldre og ret maskuline træk. Hun har (muligvis) ikke tænder, og er narkoman. Hun blev sidst set omkring den 20. april 2012, hvor hun forlod min mormors hjem i Tilst i Midtjylland. Hun skulle til byen for at købe sko, men hun er desværre ikke kommet hjem igen. Hun har været set i Århus ved domkirken for omkring to uger siden.
Har du set min mor? Så skriv en besked til mig, med dit nummer, eller mail - så skriver jeg tilbage. Jeg håber I vil hjælpe mig."

Håber at nogle vil dele opslaget, som kan ses her: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=387708204626430&set=a.234639063266679.59728.100001617628286&type=1&theater

Opslaget gælder især dem der bor i Jylland, gerne omkring Aarhus-området!

Mange tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af person! Hjælp med at dele!
Kommentér på:
Efterlysning af person! Hjælp med at dele!

Annonce