570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

midlertidigt/forlængelse af pas HJÆLP midlertidigt/forlængelse af pas HJÆLP

Idag kom min mor forbi og sagde hun ville give mine børn og mig en rejse til tykiet, hun havde bestelt til den 21/7... Nu får jeg så set at de smås pas udløber den 19/7 altså 2 dage før vi skal afsted smiley

Nogen der ved om man kan forlænge det til tykiet eller om man skal have et midlertidigt pas?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  midlertidigt/forlængelse af pas HJÆLP
  • #1   9. jul 2012 Ja det mener jeg bestemt, du skal kontakte borgerservice med det samme.

Rigtig god tur:)

• #2   9. jul 2012 ja skynd dig at kontakte bogerservice i morgen.

• #3   9. jul 2012 Forlængelse af passets gyldighed
    Det er muligt at forlænge gyldighedstiden i et pas inden for 3 måneder efter passets udløbsdato
    Det kræver personligt fremmøde
    Hvis det drejer sig om et barn under 18 år, som skal have forlænget gyldighedstiden i sit pas, skal barnet møde personligt frem. Ved fælles forældremyndighed skal begge forældre underskrive ansøgningen. Begge forældre behøver ikke at møde op. Som fuldmagt kan I for eksempel udfylde ansøgning om pas (se under 'blanketter')
    Forlængelsen er gratis og kan kun foretages 1 gang.

Vær opmærksom på at ikke alle lande accepterer en forlængelse af gyldighedstiden i et pas. Kontakt det pågældende lands ambassade eller rejsearrangør for oplysningen.

• #4   10. jul 2012 men er det alle lande der acceptere indrejse på et forlænget pas ??

• #5   10. jul 2012 Platugler: Nej, det står der også i mit indlæg smiley
    '

• #6   10. jul 2012 Nu er der jo 11 dage til I skal rejse, så de kan godt nå at lave nye pas til dine børn - du skal bare oplyse, at det haster

Kommentér på:
midlertidigt/forlængelse af pas HJÆLP

Annonce