{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det gør man fandme bare IKKE. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   13. jul 2012 Hvad fanden mener han, berettiger ham til det!! Men er da glad for at se, at det er gået så hurtigt med, at få hunden overdraget til DB og at få politiet ind i sagen. Det synes jeg ellers er sjældent set, så nu håber vi bare han får en "ordentlig" straf af vores lamme dyreværnslov.

  • #2   13. jul 2012 Hvad er der galt med folk, håber at politiet finder den strengeste paragraf og sigte ham efter, og så burde den lov altså strammes og folk som ham aldrig tillades at have dyr igen. Stakkels lille vuffe.

  • #3   13. jul 2012 Han får vel en bøde på 500 og hunden tilbage hvis han ønsker det....

    Det skulle slet ikke undre mig


  • #4   13. jul 2012 Hvor er det forfærdeligt smiley

  • #5   13. jul 2012 Mangler der ikke noget information?
    Er det en hjemløs som ikke har råd til mad til sin hund og ikke har 500 til at indlevere den til DB, og vil gøre en ende på dens lidelser i misforstået godhed?
    Er han psykisk syg?
    Har hunden bidt hans børn?
    - altså hvad sker der? Vel ikke sådan noget uden "grund", eller er jeg mega naiv ?

    Ikke at der er en gyldig grund men puha han er vel ikke bare kommet gående og tænkt "sikken smuk sten, den smadrer jeg lige i hovedet på min hund" !!...



  • #6   13. jul 2012 Uanset grund giver det ham ikke ret til at slå sin hund med en sten.

  • #7   13. jul 2012 Nej, som jeg skriver er der ingen gyldig grund, men man undrer sig over hvordan sådan noget kan ske

  • #8   13. jul 2012 De sagde i lokalradioen i går, at han havde frasagt sig hunden. Godt, det var en handlekraftig cyklist, der overværede udåden!

  • #9   13. jul 2012 Pernille, hvis han er så psyskisk syg at han gør så noget sådan så skal han ikke gå løs rundt på gaderne, hvad blvier det næste han slår. Han burde være indlagt og få hjælp hvis det er tilfældet.

  • #11   13. jul 2012 Ja præcis !
    Bliver han mental undersøgt? Ville man ikke gøre det hvis det var en pige han havde slået med en sten?

    Jeg får helt gåsehud når Bente H skriver at han havde frasagt sig hunden, hvad betyder det? gyyys tænk at have ham som x-kæreste/x-hund !

    Hvilke rettigheder har hunden i dette tilfælde? Hvorfor kræver man ikke en "gyldig grund", man kan da ikke bare gå og slå på sine dyr fordi man har frasagt sig dem...

    ryste gyse fnyse ...


  • #12   13. jul 2012 Pernille: Det var EFTER, hunden var blevet fjernet, at han frasagde sig den - og det er da glædeligt. Nu kan hunden omplaceres til et godt hjem.

    Og nej, han bliver ikke mentalundersøgt, det gør man udelukkende, når der er tale om personfarlig kriminalitet.
    Manden er led, dum og afstumpet, men at tilskrive ham psykisk sygdom på dette grundlag er nu noget langt ude. At han har slået på sin hund gør ham ikke pr. automatik farlig for andre mennesker. Så havde han nok også slået cyklisten...


  • #13   13. jul 2012 Man kan jo også slå ihjel uden at være psykisk syg, mærkeligt nok smiley så nej, man kan ikke tilskrive ham psykisk sygdom, og mange med psykisk sygdom er jo ikke farlige, men jeg syntes nu alligevel at der mangler information for at kunne danne sig en mening i det konkrete tilfælde.

  • #14   13. jul 2012 Mand slår hund, mand bliver opdaget, hund bliver taget, politiet er inddraget, og der kan rejses sigtelse. Det er fint nok for mig - jeg behøver ikke vide, om hunden har irriteret ham eller om konen er skredet eller om han er skizofren. Hunden er væk fra båtnakken - DET er det vigtigste for mig.

  • #15   13. jul 2012 Okay fair nok smiley for mig er det vigtigt at han ikke gør det igen...

  • Ditte S
    Ditte S Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 40
    #16   13. jul 2012 bliver helt ked af det over der er nogen der tænker sådan smiley !!!

Kommentér på:
Det gør man fandme bare IKKE. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce