Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  culotte steg.. ideer .. :)
  • Diana C
    Diana C Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #1   13. jul 2012 Du kan skære den ud i nogle lækre bøffer og lave på panden ca 2-5 min på hver side alt efter hvordan dine gæster vil have dem.
    Ellers kan du tage hele stegen og lave i ovnen, det er en god ide at fx.marinerer den dagen før i køleskabet. og så er det en rigtig god ide at den kører på svag varme jeg vil skyde på den skal have ca 1 time på 90 grader og 15-30 min på 160 grader alt efter hvordan man vil have den.

• #3   13. jul 2012 Mette lyder seriøst lækkert .. mums ..
    Elsker fløde kartofler så en undskyldning igen for og for det haha

• #4   13. jul 2012 Jeg plejer at ridse den i tern, kun i fedtet. Komme salt og peber på, og smøre den med et meget tyndt lag hvidløgssmør ( hjemmelavet ) hvor længe den skal have i ovnen afhænger af størrelsen. ( jeg kan ikke huske hvad tiden hedder jeg plejer at kigge i bogen "rødt oksekød". ) Det er meningen at en cullotte skal være lidt rød indeni.
    Hvad vi får til svinger lidt.
    Brasede kartofler med haricot vertes og skysovs
    Flødekartofler m. Noget grønt
    Eller hj. Lavede ovnbagte pommes frites m. Ærter.

Cullotte er hof retten herhjemme, og det er det vi får hvis det skal være lidt "luksus"

• #5   13. jul 2012 Ida ..
    Hof . smiley Smiler .. Ja jeg tror jeg har været heldig . Den koster ca omkring 200kr men da der kun var en dag tilbage til udløbsdatoen så kunne jeg få den til 45 kr smiley .. Så det er ikk noget man bare lader ligge ! smiley . Og så¨slet ikk 1,903 kg .. smiley .. Hehe .. Og min fryser er jo lige glad med hvad dato den stå i bare den skal i fryseren til en gang omkring onsdag ! smiley

ååh mums hvidløgs smør det er ynglings alt med hvidløg her hjemme smiley Hehee ..

HVOR stor er jeres steg i bruger hos jer og hvor mange er det til ? .
    Bar ca ! smiley

• #6   13. jul 2012 Man regner ca med 300 kød. Det er i rå vægt, da der så er afpuds og stegesvind med regnet smiley

Jeg ville interval stege. Først pudse culotten af, så ridse fedtet. Derefter krydres med rigeligt salt og peber. Brunes på en varm pande og så i ovnen ved 180 i 20 min. Derefter hvile utildækket i 20. Dette gøres 3 gange og så skulle den være perfekt. Ellers brug stegetermometer. Ved bare ikke hvad kernetemperaturen skal være, da jeg altid interval steger og mærker på kødet smiley

Husk at skære fra den lille spids først og så vende kødet under vejs. Skæres det forkert kan det blive sejt. Ellers vend den om (på ryggen) så kødfibrene kan ses. Du skal skære, så du skærer fibrene over smiley Skærer du på langs af fibrene, kan den som sagt blive sej.

• #7   13. jul 2012 Det er det eneste som stå på pakken kernes grader smiley .,. Så jeg ska ud og havde et tamometer smiley

Hvordan finder man ud af om det rigtigt eller forkert !! smiley ,..

Kommentér på:
culotte steg.. ideer .. :)

Annonce